Oeh voor de zomer veel te veel! Voor de winter pas 3 ga volgende week goed shoppen en schoenen en een winterjasje halen.
Veel een veelste veel!!! Ze hebben beiden eigenlijk een grotere kast nodig omdat het gewoon niet meer goed erin past. Hoeveel setjes het precies zijn....geen idee.
Ik koop eigenlijk nooit setjes, maar ik gok dat we ongeveer op deze hoeveelheden zitten: > Zoon (4.5 jaar) - minimaal 10 jeans - 5 broeken - 3 trainingsbroeken - 3 zwembroeken - 10 vesten - 15 a 20 longsleeves - 8 dikke truien - 15 t-shirts - 15 tot 20 boxershorts en sokken - Regenlaarzen - 5 tot 7 paar sneakers - 2 paar gewone schoenen - 2 paar snowboots - 3 winterjassen > Dochter (ruim 1) - 15 tot 20 rompers - 15 broekjes (zowel spijker als gewoon) - 10 jurkjes - 5 rokjes - 15 shirtjes lange mouw - 10 t-shirts - 10 maillots - 5 vesten - 8 dikke truien - 3 winterjassen En ze loopt nu ongeveer een maand, maar we moeten nog schoenen kopen
Mijn kinderen hebben grote zaken gekregen van neef en nichtje die net wat ouder zijn dan de mijne. En andere kant ook een neefje die het naar ons brengt en zij krijgt weet kleding van mijn dochter van mijn nichtje. Verschillen net een kledingmaat . Koop zelden kleding tenzij uitverkoop bijv ca of hm of 2e hands merk zoals vingino of Barbara Farber bijv. Ze hebben kasten vol met erg leuke kleding en weet echt niet hoeveel. Echt setjes die ik gekregen of gekocht hebt als setje toch wel minimaal 20 stuks voor dochter en dan nog zon 40 kledingstukken zeker ( shirts, truien, vesten, broeken en rokjes) . Nieuwe winterjas hangt ook al even ik de kast ( uitverkoop juni) . Zoontje moet nieuwe lange broeken hebben en wacht op de uitverkoop van h&m en anders ga ik die leuke gekleurde halen uit hun boek. Verder stuk of 40 leuke truien, blousjes, shirts en vesten os Cars waar hij Fan van is. Nog shirts voor nu en heel veel 3/4 broeken en stuk of 3 lange broeken. Nieuwe winterjas hangt ook al van Cars natuurlijk Jaar terug kocht ik heel veel nieuw maar hebben het nu financieel niet. Mis het shoppen wel maar vind het ook wel en sport om voor heel weinig de kinderen toch leuk aan te kleden. Nu krijg ik ok echt heel veel waar ik erg dankbaar voor ben. Krijg vaak complimentjes over hun kleding dus zit wel goed.
niet echt setjes maar 8 a 10 broeken 5 a 8 truien/vesten 7 a 20 (afhankelijk van gekregen spul) lange mouwen shirts 8 a 20 (idem) korte mouwen shirts en dan pyama's, sokken, ondergoed etc. Shannon naast broeken ook leggings (ong. 10 )en rokken/jurken (meeste gekregen, koop zelf 1 a 3 stuks per winter)
Jemig waar halen jullie het geld vandaan? Mijn dochter heeft: 5 rompers zonder mouw 2 met lange mouw 1 jas 1 paar schoenen Zomer: 4 shirts/bloesjes 2 jurkjes 1 broek 3 rokjes Winter: Dezelfde rompers en rokjes en broek van hieboven 1 shirt van de zomer omdat die lange mouwen heeft 1 coltrui 1 vest Waarschijnlijk zal ik dus de zomerkleding ook in de winter aandoen met een romper lange mouw eronder. Dat kan niet met alles maar ze heeft dus vier/vijf setjes bij elkaar. Wat ik me echt afvraag: wat moet je met 20 shirts en dan de nodige jurkjes etc. Een week heeft maar zeven dagen dus als je 1 keer per week zou wassen heb je er aan 10 toch ook ruim voldoende? Het is echt niet aanvallend bedoelt maar bij deze hoeveelheden gaan mijn ogen echt wagenwijd open. Bedoel als je het krijgt is het leuk natuurlijk maar ik moet alles zelf kopen (dochter is 15 mnd)
Nijntje: Nou wij werken allebei en hebben een goed inkomen. We zijn gek op kleding dus kopen zowel voor onszelf als voor onze kinderen gewoon graag leuke kleding. En het verschilt voor de kinderen van merkkleding als Monnalisa, Diesel, Burberry enz tot iets leuks tweedehands op een beurs. Heeft niets met wassen of noodzaak te maken, maar we kopen gewoon iets als we het leuk vinden.
M. heeft 36 spijkerbroeken 8 gewone broeken 23 blouses 40 longsleeves 18 vesten 15 t shirts 6 paar schoenen 3 zomerjassen 1 winterjas 20 rompers met lange en korte mouwen 6 boxertshorts 6 hempjes
Is dit niet erg weinig? Dan heeft ze toch bijna altijd hetzelfde aan? Oke 40 shirts hoeft ook weer niet. Maar 1 broek en 1 trui of vest vind ik wel heel weinig.
Te.veel.. De zomerkleding paste gewoon niet in haar kast!! *bloosbloos* Sommige jurken kan ze nog doordragen. Rokjes waar gewoon een longsleeve op kan.. moet nog gaan shoppwn maar werk zelf in een kinder kleding zaak en er komt nog veel leuks binnen Tot nu toe; 23 jurkjes 7 rokjes 9 setjes ( dat is.rokje / legging / shirt) 5 bolero's 4 vestjes 12 lonsleeves 9 t shirts ( is.voor onder de vestjes / blazers) 8 lange broeken 9 shorts 7 hemdjes Mand.vol ondergoed Een.mandje.vol majos / leggings 2 winterjassen 1 tussenjas 2 setjes sjaal / wanten etc. 2 paar uggs 1 paar gympen Daar komen dus nog goede laarzen bij, paar winter pyjamas, sloffen en sokken
geen idee precies maar in ieder geval 1 spijkerbroek, 1 gewone broek , 2 jumpsuits, 1 trainingsboek 8 rokjes ofzo 10 jurkjes ( zomer en winter ) Veel leggings ( die gaan nogal eens stuk ) Stuk of 10 t shirts 2 hempjes 5 longsleeves 1 dik vest 2 truien 1 paar nettere schoenen 1 paar sandalen 1 paar gympen Nog geen winterkleding gekocht en ik vergeet vast iets maar ongeveer dit
oh ja hempjes en onderbroeken ongeveer 10 stuks ieder en 2 bolero` s waar van 1 nog veel te groot ( gekregen ) dus die is voor volgend jaar.
Tja ik koop ook alles zelf vriend en ik werken alle bij. Dus waarom niet. Het.varieerd.bij mij in de.kast ook van zeeman tot jottum.. vind wat jou dochter hreft brst weinig..daar red ik bij E. Echt geen week mee!
Dit zou ik echt veel te weinig vinden. Dan loop je bijna elke dag in hetzelfde. Zomerkleding draag ik sowieso niet door in de winter. Vind het wel leuk te variëren. Verder moet ik ook gewoon alle kleren zelf kopen en voor 2 kids @ts hier genoeg en nog lang niet uitgeschopt Voor de winter heb ik tot nu toe: dochter: 3 paar winterlaarsjes 8 skinny broeken 7 blazertjes 12 jurkjes 10 vestjes 4 shorts 5 rokjes 10 shirts 20 maillots 10 leggings zoon: 12 broeken 3 vesten 1 blouse 12 longsleeves
Echt veel te veel. Dl wil geen broeken aan dus daar heb ik er maar 2 van Verder een stuk of 10 rokjes en iets van 12 jurken. En 1 trainingspak
Voor de winter heb ik nu: Dochter 5 rokjes 1 short 1 jurkje 1 jeans 5 vestjes 10 maillots Ik heb nog helemaal geen shirts of longsleeves, maar die ga ik binnenkort eens aanschaffen. Ik heb sowieso nog 1 rokje gezien die ik voor mijn dochter wil hebben, maar er komen ongetwijfeld nog meer rokjes bij, ze draagt nagenoeg geen broeken. Zoontje 6 jeans 4 longsleeves 1 vestje (zo 1tje zonder mouwen, soort giletachtig...duidelijk? hahaha) Voor hem komen er sowieso nog een bult longsleeves en wat overhemdjes bij. En een aantal vesten, hij heeft iets met vesten.... @ Nijntje: Ik koop alle kleding vd kinderen (muv sokken en ondergoed) van de KBS. Ik let dus echt goed op de prijzen en probeer slim te kopen zodat ik niet alleen setjes koop, maar veel dingen onderling uitwisselbaar zijn. Ik koop goedkoop (H&M en soms C&A en Terstal), maar ook duur(der) (Vinrose, S&D, 4FF, Vingino). De merkkleding koop ik nagenoeg nooit voor de volle mep, maar van bijv. de collectie van een jaar terug en/of in een outlet webwinkel. Alleen als ik iets heeeeeel erg leuk vind koop ik het voor de normale prijs mits ik het te doen vind. Ik heb nu bijv. een rokje van 4funkyflavours gezien dat ik erg leuk vind. Is 35,-- en dus eigenlijk boven mijn rokjesbudget (ik houd max 20,-- aan voor een rokje), maar omdat ik 'm echt erg graag wil doe ik het dan.
Mijn god ik zie hier dat iemand 36 broeken voor een kindje heeft. Wat moet je met 36 broeken!! 😱
Ik zat al te rekenen. De broeken die ik voor onze zoon koop zijn ongeveer tussen de 60 tot 100 per stuk, bij een hoeveelheid van 36 per seizoen wordt het toch een redelijk duur grapje