Zoals de titel zegt heb ik vandaag bij mijn dochter van 4 maandjes gemerkt dat onder haar tong heel raar uitziet heb ook een foto
Dat ziet er wel gek uit inderdaad. Lijkt net of ie een dubbele tong heeft. Inderdaad even cb naar laten kijken?
Inderdaad als je het niet vertrouwd na laten kijken. Zijn het niet gewoon wat vergrootte speekselklieren? Heeft mijn zoon ook en die is 2.
Als je twijfelt ga je naar een arts, ik zie weinig geks, maar dat zegt niks. Wel zie ik een boel topics voorbij komen dat je twijfelt aan van alles en nog wat. Ligt daar wat aan ten grondslag? Ben je gewoon onzeker of speelt er meer? Misschien eens met iemand daarover praten om je onzekerheid wat weg te nemen.
Nadat ik jouw tekst las keek ik even naar de naam en verdraaid.. Het is inderdaad de persoon die constant topics opent met iets nieuws steeds waar ze zich zorgen om maakt. @TO niet vervelend bedoelt maar het komt best apart over. Misschien eens praten met iemand? Die je zorgen weg kan nemen? CB bijvoorbeeld?
Ik was ook iemand met veel topics. Ik zou zeker ff naar de huisarts gaan. Of misschien zelfs CB beter.
Misschien is het een goed idee om op te schrijven waar je je zorgen over maakt - ik las bv zorgen over haar groei, fontanel en nu tong. Maak een afspraak bij de huisarts en leg die zorgen eens op tafel. Bij mijn jongste speelde ook het een en ander - oa hartruisje op cb gehoord en weggewuifd - en na 1 bezoekje bij de huisarts voelde ik me meteen gerustgesteld Huisarts nam de tijd om alles even te checken, uitleggen wat ze zag/hoorde etc. Ik voelde me gehoord, en mijn zorgen over dat hartruisje waren ook meteen weg.
Hoi @Liyana89 Ik heb de foto's bekeken en ik denk te zien wat je bedoeld. Zeker op de 2e foto is het zichtbaar. Geen idee wat het is. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de huisarts of het consultatiebureau. Vaak is er 1x per week een inloopspreekuur. Dan kan je zonder afspraak langskomen. Hoe gaat het verder met je meisje? Drinkt ze goed?
Volgens mij goed dat je even gegaan bent, toch? Volgens mij gaf je elders aan dat het kon groeien en ze problemen kan krijgen met eten en drinken. Hoe heette het nou, paddentong ofzo?