hardebuiken tijdens slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nina22, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    hallo dames,

ik vroeg me af ik ben vanacht een stuk of 5 x wakker geworden van een harde buik en gigantishe pijn in mijn onderbuik (bandenpijn?geen idee trekkend naar mijn lies) ik heb wel regelmatig harde buiken maar nooit tijden het slapen. ik ben ook aantal x naar de wc geweest maar het zakte niet af.

weten jullie wat dit kan zijn? ik moet vandaag weer naar de gyn voor een echo en had gister een iets wat verhoogde bloeddruk dus moet morgen ook weer op controle, zal ik het aangeven bij de vk of vanmiddag al bij de gyn int ziekenhuis?

ben 37 + 5 dagen

alvast bedankt!

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Misschien voorweeën?

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kan wat voor werk zijn... Maar als je toch naar de gyn gaat zal ik het wel even aangeven

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Jazeker aangeven bij je gyn. Misschien heb je al wat ontsluiting of zijn dit voorweeen. In combi met je verhoogde bloeddruk lijkt het me zeker nuttig dit aan je gyn aan te geven.
    En wie weet... komt je beebje gewoon heel erg op tijd :)

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Heb ik ook als ze je wakker maken zijn het voorweeën

6. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    bedankt voor de reactie! moest vandaag bijna in het ziekenhuis blijven! schrok toch wel.. ze kon alles niet goed meten op de echo en de baby was klein (dat was zowiso al vast gesteld) heb bloed geprikt gelukkig was dat allemaal goed en heeft een andere echovrouw met een beter echo apparaat nog een keer naar de baby gekeken en deze vond het gelukkig niet te klein en mocht ik weer naar huis (was schrikken!) moet morgen weer voor controle voor mn bloeddruk als deze stijgt zal ik wel weer terug moeten en word ik ingeleid maar ander gewoon bij mn eigen verloskundige! dus we wachten af!

Deel Deze Pagina