Hallo, Ik kwam op internet dit artikel tegen waarin men het had over de Rumina Uno, een apparaat om de hoeveelheid borstvoeding mee te meten. Nu vraag ik me persoonlijk af wat hier de meerwaarde van is. Daarnaast ben ik benieuwd of iemand hier aanwezig dit apparaat al kent en eventueel heeft gebruikt. Heb je er wat aan of is het onzin??
Onzin lijkt mij, je hebt namelijk niets aan mililiters borstvoeding. Borstvoeding is bij elke mama en ook nog op verschillende momente van de dag anders van samenstelling. Je kindje drinkt dus ook geen milliliters maar dat wat ze nodig heeft. Als je voed op verzoek heb je eigenlijk bijna altijd voldoende melk.
Wat een belachelijk apparaat! Er zijn makkelijkere manieren om te weten of je kindje genoeg binnen krijgt. En net als wat mijn voorganger zegt, bij bv gaat het niet om de ml, maar ook om wat er in die ml zit! Hele vette volle melk vult veel meer dan waterige melk die je hebt als het bijvoorbeeld heel erg warm is buiten.. net wat je kindje op dat moment nodig heeft. Toch ben ik stiekem wel heel nieuwsgierig hoe ze dat dan willen meten!? Kon ik niet echt uit komen op de site..
Euh, zonde van je geld. Wat er ook nog bijstaat.. Dat je kindje voor en na de voeding gewogen wordt, dat gebeurt bijna niet meer. Hier nooit gedaan in ieder geval.