Hai, Is het tijdens je zwangerschap voldoende om 'alleen' je buik en borsten met crème in te smeren? Of moeten je dijbenen enzo ook allemaal? Die worden toch ook wat dikker? Ik ben nl. niet zo'n smeerder. Hou het meestal al snel voor gezien... En welke crèmes gebruiken jullie allemaal? Groetjes, Hanna
Hoi! Je hoeft helemaal niets in te smeren maar het is wel lekker. Alles wat groter wordt kan je lekker insmeren: buik, borsten maar ook heupen, dijen, billen. Lekker smeren kan ook goed helpen tegen de jeuk die soms komt door het oprekken. Ik vind persoonlijk de belly cream van de Hema (mama) helemaal lekker! Smeren helpt niet tegen striae (dat komt van binnenuit) maar kan wel gewoon lekker zijn! Smeerze!
ik gebruik de borsten en buiken creme van mama zwitsal... nog niet omdat ik al een buik heb maar wel mijn borsten die al groeien en idd jeuken soms. vind het gewoon erg lekker en ruikt ook heerlijk!
ik hou helemaal niet zo van zwitsal, maar de mama creme daarentegen vind ik wel erg lekker! maarja, dat bleek pas na een proefmonstertje en ik smeerde dus al die tijd -vooral voor de jeuk!- al met natusan bedtime olie (ruikt zo lekker) , nat na het douchen en als ik droog smeerde dan met de bodylotion van hetzelfde...
Ik gebruik Vaseline intensive rescue vooral voor mijn benen, rug en armen. Die huid trekt/jeukt/doet pijn omdat hij zo droog is! En meestal neem ik dan gelijk mijn buik mee. Maar tegen striae is idd niets te doen.
ik heb tijdens mn zwangerschap alleen mn buik en borsten ingesmeerd met buikbalsem en heb daar geen striae maar wel op mn billen. weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar toch. ik zou een volgende keer ook mn billen en bovenbenen meesmeren. liefs doris
Ik vond smeren verschrikkelijk, heb alleen mijn buik ingesmeerd. Heb nu alleen overal striae, behalve op mijn buik haha! Weet niet of het alleen door het smeren komt, maar ik zou ook je benen doen hoor!
Ik smeerde altijd al standaard na het douchen mijn hele lijf in, lekker! Maar ik heb sowieso een droge huid. Nu smeer ik mijn lijf in met een goede bodylotion en mijn buik en borsten met speciale mama creme van de Hema. Tot nu toe nog geen extra streepjes terwijl mijn buik supersnel groeit. Maar misschien zit het meer tussen mijn oren, smeren schijnt niet te helpen tegen striae.