33 weken zwanger en voel me zooo beroerd op dit moment!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LadyT, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Ik ben op dit moment 33 weken zwanger en voel me echt superellendig! Heb al lang last van bekkenklachten, maar die worden steeds erger. Daarnaast doen de banden in mijn buik zeer, kan ik niet liggen en ben ik sinds een paar dagen weer erg misselijk en moe... zitten/staan/lopen/liggen; niets is fijn...Bleh!

Wat ik wil met dit topic? Geen idee...misschien even van me afschrijven? Manlief is vanavond weg voor werk, dus zit mezelf ook wat in de weg..

Die nieuwe misselijkheid en zere buik: hoort dat bij het termijn, denken jullie?

Mijn excuses voor mijn klaagzang...

Liefs, ladyT

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Is misselijkheid niet toevallig maagklachten? Had ik ook rond dat termijn.
    Je bekken zullen er idd niet beter op worden. Heb er nu al 4 jaar last van.
    Dit is niet klagen dit is zoals jij je nu voelt en kan me voorstellen dat je dat ff kwijt moet.

3. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    K ken het hoor. Laatste week ook aan rommelen enz. Al 2x extra voor me bloedruk. Dachten miss zwsvergiftiging. Tot nu toe maken ze zich geen zorgen. Pijnlijke buik ook onderin. Miss indalen. Bekken worden ook erger en doet zon pijn pffff. Gewoon ff lkkr klagen mag toch ook wel is

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik voel me ook niet zo top. Zit mezelf voorturend in de weg. Ik zit niet lekker want alles komt in de verdrukking. Lijk wel een oud wijf als ik opsta of lopen ga. Liggen is nog het lekkerst.
    Sinds 1 week ook veel misselijk/weeig op de maag. Eet weinig. Alleen wat zure dingen momenteel zoals fruit en citroenijs.
    Geniet wel enorm van mn mooie buik en het bewegen van het babytje. Maakt een hoop goed

5. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie woorden.heeft me die avond erg goed gedaan!

Heb de fysieke klachten nogsteeds, maar voel me emotioneel wat sterker waardoor ik het allemaal wat beter kan handeen :)

Gisteravond na het werk (laatste loodjes) in bad geweest...dat hielp, en wat helemaal gezellig was, is dat manlief lekker bij me kwam in bad!

Deel Deze Pagina