Bah...het gaat weer vriezen waarschijnlijk Heb het zo gehad. Meteorologen rekenen op terugkeer winter | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hopelijk komt vandaag het zonnetje nog door. Dan nog even lekker naar buiten.
tsjah helaas hebben wij het niet in de hand, ik vind er ook niks aan die kou. doe mij maar gewoon zomer geen gedoe met jassen sjaals mutsen
Maart roert zijn staart. En zelfs april geeft nog wel eens een witte gloed( hoed). Maar balen hoor wil ook geen winter meer behhhh.
Ik heb gisteren echt zitten genieten toen ik uit mijn werk kwam. Kleine opgehaalt en lekker naar huis fietsen op mijn dooie gemak Van mij mag het zo blijven, niet weer die kou en wind. Ik word daar zó chagerijnig van. Mijn vriend zei gisteren ook al dat ik ineens zo vrolijk was. Overal gezellige gezichten en iedereen lekker genieten van het weer. Ja ik ben wel toe aan de lente!!! Hopelijk voorspellen ze het verkeerd, maar ik vrees het ergste.
Ik wil dat weer van gisteren vast houden; kids lekker naar buiten zodat ze weer eens moe zijn 's avonds en heerlijk slapen!!!! En zelf ook lekker rusten in de zon
Neeeeeeeeeeeeeee!:x Zo nog maar even lekker tuinieren en straks nog even met Aiden wandelen. Het kan nu nog. Ik heb al echt een lentegevoel. Zin om de winterkleding aan de kant te schuiven voor lente/zomerkleding.....En dan gaat het weer vriezen, koud worden, sneeuwen....
O jee....O neee... De verre vooruitzichten zijn ook niet best.... KNMI - Weer Waarschuwingen en Verwachtingen woensdag 13 maart tot en met woensdag 20 maart Grote kans (70 %) op het aanhouden van het winterse weertype met dag- en nachttemperaturen ruim beneden de langjaargemiddelde waarden.
Tsjah, het is nog maar maart. Kan alle kanten nog op Gewoon per dag genieten, en niet te ver vooruit kijken. Het is nog geen volgende week! En sommige ( voor mij ) betrouwbare weermannen twijfelen aan de kou.
Ik zag het ook ja.......:x Waarom, waarom moet dat nou? Ik heb het zoo gehad met die kou. Helaas is het elk jaar zo. Even lekker weer en dan toch weer kou en (sneeuw!) erachteraan..... .........valt in slaap en wordt pas half april weer wakker......
No waaaay Het is hier in de tuin nu 18 graden en ik stond op het punt om mijn zomerkleren weer van zolder te halen. Echt geen zin in die kou.. gelukkig dan maar dat ik nog geen plantjes heb gekocht voor in de tuin, die gaan meteen weer dood.