Hallo allemaal, De tijd begint langzaamaan te dringen en we zijn nog steeds niet uit onze meisjesnaam Zouden jullie een reactie willen geven op Lauren of Feline? Alvast bedankt!!
Feline, maar ik ben bevooroordeeld met en een dochter die zo heet en het niet lekker uit kunnen spreken van de 'r' (helemaal niet in de naam Lauren, terwijl ik dat echt een super naam vind).
Dit is ook een beetje mijn reden. Ik heb ook voor Feline gekozen, omdat ik persoonlijk niet zo houd van namen met een R erin. Ik vind dat wat lastig uitspreken en ik vind namen met een R erin vaak hard klinken.
Lauren, mooi tijdloos en volwassen. Vind Laura ook mooi al is dat wel wat gedateerder. Feline, ik snap niet dat dat zo vaak als optie genoemd wordt.
Ik ken téveel Felines. Zal misschien ook afhangen qua omgeving en een beetje toeval, hier in hoogopgeleid echt heel erg veel (van de 15 nieuwe babies heetten er 3 feline, en dan heeft een collega nog een Philine, en nog 2 felines op het KDV...). Lauren vind ik unieker, en mooi! Klinkt ook in het Engels erg mooi
Absoluut Feline, mooie lieve vrouwelijke naam! Lauren vind ik niet zo mooi, ik houd niet zo van namen met een 'au' klank erin, vind dat altijd wat zeurderig klinken
Ik had Feline ook gedeeld met mijn man en hij zei (wij woonden toen in Amerika), weet je wel dat dit kat betekent in het Engels/Latijns? Toen was de keuze snel gemaakt haha