Het eerste wat ik dacht was waarom kiezen tussen een meisjes (rune) en een jongens (sep) naam. Ik zou dus voor Sep gaan maar dan wel met dubbel p, dus Sepp
Ik vond Rune supermooi voor m'n oudste zoon. Het is een Scandinavische naam en toch echt (daar) bedoeld als jongensnaam. Maar hier wordt het inderdaad vaak als meisjesnaam gebruikt of gedacht, vanwege de e op het eind, denk ik. Ik heb er om die reden destijds vanaf gezien, maar ik vind 'm nog steeds mooi en daarom toch op gestemd nu
Het is beide niet mijn smaak, dus ik kan niet echt zeggen welke ik zou kiezen. Ik vind Rune heel zacht en inderdaad qua gevoel een beetje meer een meisjesnaam. Sep vind ik onaf en is voor mijn gevoel meer een afkorting (bijv van Sebastiaan). Ik vind Rune wel beter passen bij de namen van je andere kinderen! Benthe, Hidde & Tijmen vind ik bijvoorbeeld ook leuk!
Ik heb anders gestemd omdat ik beide namen niet zo leuk vind. Rune klinkt als een meisjesnaam en Sep vind ik echt niet mooi. Ook vind ik ze zo anders dan de namen van je andere kinderen. Ik zou eerder denken aan Thije, Timme, Fedde, Jelmer, Jelle, Douwe, Jitse