Running ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama-in-love, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Nou dat is wel echt heeeeeel erg overdreven..... Fijn was het niet maar schreeuwen is echt TEgek..... :eek::rolleyes:

2. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Dat is snel! Lijkt me inderdaad dan ook bizar!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Iemand die morgen gaat lopen?

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ging goed! Rondje van 5km in 45 minuten gedaan. Twee keer gelopen tussendoor, maar ben wel tevreden. Kom morgen even bijlezen en reageren!

Liekje81 vindt dit leuk.
  5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik niet :roflmao::D

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat een eind gelijk al! Lekker zeg!!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vandaag begonnen met een heel ritsje heup en been versterkende oefeningen!
    Elke avond even doen en dan hoop ik van mijn heup problemen af te komen! Zou mooi zijn als ik eens verder kon met mijn schema anders kan ik de halve marathon wel vergeten...

Loolaa vindt dit leuk.
  8. Mir82

Mir82 Actief lid

19 dec 2011
    159
    28
    28
    Hoi allemaal, wat leuk dit loop groepje! Ik kom ook graag af en toe meegelezen en meeschrijven. Loop nog niet zo lang, ben op 26 juni begonnen met hardlopen.
    Kon op dat moment amper verder komen dan de hoek van de straat maar met behulp van programma Start to Run (Evy) heb ik vrij snel kunnen opbouwen naar de 5 km.
    Langste afstand tot nu toe is 15.04 km. Maar meestal loop ik tussen de 5 en de 10.
    Ik heb één keer meegaan nu aan de zorgmarathon (4,3 km met collega's) en Holterberg run (5 km). 31 december staat de Brink tot Brink loop in Deventer op programma (10 km) en daarna nog een paar. Het geeft toch een stok achter de deur om te blijven gaan .
    Ik vind alleen lopen verreweg het fijnste, eigen tempo, muziek erbij..
    Wel paar keer met groep gelopen oa bij atletiekvereniging, was leuk en ook goed voor me maar kost wel echt veel energie in een groep.

Verder vind ik wielrennen wel leuk maar doe ik helaas maar heel weinig en vind in zwemmen heerlijk!
    Ik heb twee dochters van 7 en 4. Zal morgen rustig jullie verhalen eens lezen.

Flachilles, Mama-in-love en Liekje81 vinden dit leuk.
  9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bij mij staat 7 km op de planning!

Mama-in-love vindt dit leuk.
  10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom wat leuk dat je mee komt kletsen! Heb je de app van start2run (belgie) of hardlopen met evy (nl)?
    Ikzelf de laatste en ben er erg blij mee.
    Als je al 15 km kunt ben je al bijna klaar voor de halve marathon :thumup::thumup:

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker! Veel succes en plezier!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoe ging het?
    Ik zou morgen wel weer willen gaan lopen. Moet alleen ff oppas regelen...

13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ging eigenlijk wel lekker. 7 in 10.3 per uur. De wind viel tegen! Ben nu aan het opbouwen naar de 10. Elke afstand 3x lopen en dan weer een half kilometertje erbij. Dit was weer eerste keer 7 km in maanden tijd.

SJD1988, Mama-in-love en huggybird vinden dit leuk.
  14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik baal wel een beetje dat ik nu niet kan lopen.... zag vanmorgen zulke mooie hardloop sneeuw foto’s voorbij komen.....

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja het is mooi weer met lopen al vind ik het wel jammer dat ik geen trailschoenen heb. Nu heb ik binnen no time kletsnatte voeten van de natte sneeuw.

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah ja, dat is de keerzijde van lopen met sneeuw......
    ik heb net een rondje gelopen met de hond op de schoenen van mijn man :D dat past mijn verbonden teen mooi in. Straks eens kijken of ik het al met een plijster af kan na het douchen.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoe gaat het nu? Kan het al mer pleister?

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou meiden ik sla even over vandaag. Mijn heup en kuit kunnen ook wel even wat extra rust gebruiken dus ik wacht even tot de paden weer iets beter begaanbaar zijn.
    Doe ondertussen mijn squats lunges en nog een boel andere oefeningen in de hoop weer eens verder te kunnen met mijn schema

19. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, mag ik hier ook nog meekletsen? Ik ben 26, loop al jaren af en aan (trainen naar een wedstrijdje en daarna niets meer), maar sinds 1,5 jaar geleden wel mijn basisniveau op 10km kunnen houden :) Vorig jaar zomer mijn eerste (1/8e) triathlon gedaan en een beetje verslaafd geraakt! Dit jaar ook 2 keer een Olympische afstand triathlon gedaan en begin seizoen voor het eerst mijn 5 km in 30 minuten kunnen volbrengen! Derde doel was een halve marathon volgende week, maar de kleine gup in mijn buik gooide roet in het eten :p:p:p

Op dit moment dus 13 weken zwanger en lopen gaat nog wel maar wordt steeds lastiger. Mijn omslagpunt met lopen ligt op 175 bpm, dus ik ga wandelen wanneer mijn hartslag boven de 160/165 komt, gewoon het zekere voor het onzekere en hier voel ik me prettig bij. Dit resulteert in 5 km in 42 minuten ongeveer, maar dat mag de pret niet drukken :D Normaal ging ik altijd naar de trainingen van de triathlon vereniging, maar na mijn werk heb ik er geen energie meer voor en ik was bang dat het zou gaan opvallen toen nog niemand het wist dat ik ineens 2x zo langzaam liep als normaal, en ik was al VERUIT de langzaamste haha :roflmao: Probeer ook nog wat krachtoefeningen in de week erbij te doen om alles wel een beetje sterk te houden, en ga vanaf volgende week ook beginnen met 'actief zwanger' bij een fysio in de buurt, krachttraining onder begeleiding van de fysio, erg veel zin in! :thumup:

Heb een paar pagina's doorgelezen en volgens mij is hier ook ieder niveau aanwezig en dat is sowieso wel erg fijn! :rolleyes: Ik hoop zo lang mogelijk door te kunnen lopen, maar als het niet meer gaat dan blijf ik jullie gewoon aanmoedigen!! :)

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey wat leuk dat je mee komt kletsen!
    Leuk ook dat je zwanger bent, ben benieuwd naar hoe het gaat met lopen en zwanger zijn de komende maanden :thumup:

Deel Deze Pagina