Wat een leuke wedstrijden! Ik heb in Leiden eens de halve marathon gelopen, ook een aanrader. Je woont dan niet ver van me vandaan denk ik, gezien de lokaties van je loopjes. Ik woon bij Aalsmeer in de buurt. Familie van me woont in Schoorl. Komt er nooit van daar te lopen en komt nu ook niet helemaal uit met mn trainingen. Ik ga 4 maart de 19 km bij de 20 van Alphen doen. Doel is onder de 55 minuten.
Ik hoop dat het doel 1 uur 55 is, anders bel ik de krant zou leuk zijn als je het binnen de tijd redt. Ik ben niet zo’n snelle op de langere afstanden, 2 uur 4 minuut is m’n snelste op de halve. Misschien moet ik eens een vlakke proberen i.p.v. die met strand, duinen en heuvels Ik woon niet echt in de buurt, op Texel, dus moet altijd wel een stukje reizen. Maar verder dan noord Holland ben ik nog niet geweest voor wedstrijden. Ik had vorig jaar in Schoorl de 10km in 50.11, hoop m nu onder de 50 te kunnen lopen, dat zou leuk zijn.
Whahaha, vette typfout! Moet 10 km zijn! Wow, 50 minuten, jaloers! Ik heb de halve in 1.57 en nog wat gelopen. En een keer de 20 km bij de 20 van Alphen in 1.50. Denk dat dat wel de beste prestaties zijn, haha. Texel, das een eind weg! Dan moet je ook altijd wel wat verder weg voor een loopje. Ik zal toch eens nadenken over de loop in Schoorl. Misschien leuke trainingsloop.
Hoi dames! Voor de zwangerschap en geboorte van mijn zoontje deed ik 3x in de week 10 km hardlopen. Vanwege de zwangerschap en verhuizing naar een andere stad/dorp, heb ik het eigenlijk al 2 jaar niet meer gedaan. Nog enkele keren na de geboorte maar dat was niet noemenswaardig. Ik begin het nu wel te missen maar merk ook dat ik er wel echt tijd voor vrij moet gaan maken. Ik loop het liefst in de ochtend op een nuchtere maag maar aangezien mijn man en ik allebei er vroeg uitmoeten voor werk, kan ik alleen in het weekend wanneer wij beide vrij zijn of na mijn werk voordat ik mijn zoontje van het kdv op ga halen. Op de dagen dat ik alleen met mijn zoontje thuis ben, is geen optie. Het is dus nog even uitvogelen en voor mijzelf bepalen wat ik het fijnst vind, maar ik wil eigenlijk wel weer langzaam er aan beginnen...
Jaaaaaa ik heb heel rustig aan weer een rondje gelopen, een korte interval van 22 minuten ongeveer 4-2-4-2-4-2-2-2 (3 km) en het viel me niet tegen dus het opbouwen na mijn teen "operatie-tje" en daarna de griep is weer begonnen!!! Happy na 4 weken niet lopen! Nieuwe dames, van harte welkom hier!! Lekker lopen allemaal!
Ik ga zo naar de training, brr! Nu ik lekker warm op de bank zit heb ik nog niet zoveel zin, hopelijk komt dat tijdens het rennen wat meer
Nou, best lekker gelopen, 5,1 km maar een tempo van niks iedereen drukte me op het hart rustig aan te doen dus dat heb ik gedaan, maar er zat ook geen pit in hoor.... De dames die ik er normaal met een gemakje uit loop kon ik met moeite bij houden... Komt goed zeggen ze
Ik ga de Cpc loop in den haag doen, 5 km. Ik loop mee om geld op halen voor endometriose ( chronische ziekte die ik heb) er moet meer onderzoek en bekendheid voor komen. (Sponseren kan zal zo de link plaatsen)
https://supportanddonate.com/doneer-pagina/1974/kom-in-actie-voor-endometriose-in-balans-henrike-kooij
Ik heb heerlijk 8 km in 10.7 per uur gelopen vanmiddag. Ging lekker. Heb me nog niet ingeschreven voor de 10 km bij de 20 van Alphen, maar het gaat wel goed, dus toch maar doen!
Jeetje Liekje, wat een hoog tempo hihi. Lekker hoor! Ik heb afgelopen week niet gelopen nadat ik maandagavond na tennis training paar dagen erg veel last heb gehad van rug/bil/been. Wel maandag nog gefietst overdag en vandaag ook kunnen fietsen (op racefiets op zolder ), was erg lekker!. Morgen hopelijk weer zo hersteld dat ik weer rondje kan gaan lopen, heb er zin in!
Dames, ik ben even van de radar geweest. Heb even niet zulke leuke weken. Mijn vader is ernstig ziek en wordt niet meer beter. Even iets anders om me mee bezig te houden. Ondertussen ben ik lekker bezig met hormonen injecteren voor het IVF traject. Volgende week woensdag heb ik een follikel meting. Ik heb ook weinig hardgelopen. Wel extra trappen gelopen en krachttraining gedaan voor de conditie. En ik doe ook nog aan badminton. Van het weekend toch weer starten met hardlopen want ik mis het wel.