Goedemorgen allemaal! Voor mijn zwamgerschappen ging ik zeer regelmatig rennen en had opzich een prima conditie. Na de eerste weer eens proberen op te pakken (twee jaar geleden) maar kwam geen meter vooruit. Na onze jongste spruit ook weer een poging gewaagd, maar toen speelden mijn banden zodanig op dat het niet goed voelde. Nu is ze bijna 7 maanden en gisteren een blokje om geweest.. Wat een genot, waren amper 2 km, en zelfs die voelde ik (vooral hier in het heuevelland omhoog) maar niks voelde geforceerd! Kon wel huilen. Nu heeeel langzaam het weer oppakken dus als het mag... schrijf en lees ik hier mee.
Hoopa! Even een kort rondje van 5 km in 10,8 per uur. Ik ga als een speer! Vorige week en deze week 3x lopen, ipv 2. Merk dan meteen veel meer vooruitgang. En nu: weekend!! Jullie nog leuke plannen? Morgen komt ons nieuwe fietsstoeltje binnen, als t een beetje weer is, gelijk testen. En zondagochtend lekker naar het zwembad met zn drietjes. En er staat dan ook nog een 8km op de planning.
Spannend en heftig zeg, het IVF traject.... En wat een verdrietig nieuws over je vader Succes met het hardlopen weer oppakken!
Zo lekker lopen met de groep, 8:30 lopen is wel vroeg in het weekend merk ik na een eerste week werken na een ziek zijn vakantie, was nog niet helemaal klaar met slapen...... had ik eerder niet zo’n last van... gaat wel weer over denk ik dan maar weer het was woensdag zo gezellig om metvde groep te lopen dat ik er blij van werd Verder niet veel op de planning, beetje boodschappen doen, en misschien even een tafeltje halen bij Ikea. Morgen bij mijn ouders eten.
Wat verdrietig Loolaa, heel veel sterkte de komende tijd. Hier staat morgen de halve marathon van Egmond op de planning, ben zenuwachtig! Het is een heel stuk over het strand en daar ben ik niet zo goed in Gelukkig ga ik met wat anderen heen, dat maakt het wel een stuk gezelliger en hopelijk makkelijker vol te houden. Was het maar vast morgenavond
Poeh!! Succes!! Ik heb op Ameland op het strand gelopen en zolang je langs de vloedlijn loopt is het wel fijn, maar de duinen dat is echt zwaar!
Dat mulle zand is vreselijk inderdaad! Ik hoop op hard zand langs de waterkant maar het is opkomend tij, dus ziet er niet zo gunstig uit Dank je wel
8.30 idd vroeg ja. Ik ben niet zo goed in vroeg lopen. Onze dochter is meestal al 6.30 wakker, dus in dat opzicht is 8.30 niet eens zo heel vroeg, haha.
Mijn dochter gaat langzaam aan langer slapen, dat is wel heeeeeel fijn moet ik zeggen. Toen ze kleiner was was ze ook een vroege vogel.
We hebben zo iets leuks gedaan vandaag!!! We zijn naar Duitsland geweest naar centrO in oberhausen. Daar zit een winkel die heet Build-a-bear workshop en daar kun je zelf een knuffelbeer laten vullen en helemaal aankleden met kleding en asesoires. Onze dochter is echt een knuffelberen gek had dit op internet gezien, oh dit was toch haar aller grootste wens!!! Mijn man had gezegd dat het heel ver weg was, wel 4 uur rijden (in het echt een uurtje) en dat we dat echt niet zouden doen. Toen bedacht ze dat we dan van de zomer maar naar Duitsland op vakantie zouden gaan en dan gelijk langs die winkel als we toch in de buurt waren.... Ze zou dan zelf de rest van haar Sinterklaas budget gebruiken, en ze kreeg nog €7,50 van mij en ze had ook al heeeeeeel lang geen zakgeld gehad (klopt want we vergeten dat altijd) Vanmorgen besloten te gaan maar tegen T gezegd dat we een pakket op man zijn werk op moesten halen Onderweg toen we in Duitsland waren verteld waar we heen gingen, ze was door het dolle heen en de tranen stonden haar in haar ogen Ze heeft een super zachte beer gekozen en wat kleertjes en is helemaal blij! Daarna zijn we een pannenkoek wezen eten en toen we thuis kwamen bedacht ze dat het zaterdag is en ze dan ook nog ships mag en op mag blijven..... Dit is de mooiste dag van mijn leven mam!!! Ik heb echt veel geluk vandaag!!!
@marieke12345 Hoe is het gegaan?? Wij vanochtend naar het zwembad geweest en vanmiddag 8 km hardgelopen. De eerste 4 liep ik niet zo snel, de laatste 4 als een speer!
Ik kom hier ook even meekletsen als dat mag! Ik heb een hele tijd hardgelopen maar heb toen in korte tijd twee blessures gehad waardoor ik de hardloopschoenen even aan de wilgen heb gehangen om volledig te herstellen. Toevallig ben ik vandaag weer begonnen en wat was dat genieten! Alleen ga ik nu niet meer om het moeten maar om te genieten. Ik maak 5 kilometer maar ren echt nog niet het hele stuk. Vond altijd dat dit moest maar ik wil mezelf die druk niet meer opleggen en ren nu helemaal op gevoel waarbij ik 100% naar mijn lichaam luister. We gaan zien hoe ver we daarmee gaan komen! @huggybird Die winkel ken ik! Wij gaan vaak shoppen in Duitsland en ook in CentrO; ik vind de winkels daar veel ruimer opgezet dan in NL dus kom er graag. Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Nou ik heb het overleefd gister Het strand was in het begin heel goed te doen, later werd het erg mul en dus flink zwaar maar ging boven verwachting goed eigenlijk. Met 8km van het strand af (werd een man gereanimeerd op de weg, hopelijk heeft hij het overleefd) en tot 13km vond ik het zwaar. Maar toen leek het opeens of ik vleugels kreeg! Ik zat helemaal in de flow en bleef maar mensen inhalen, dat was echt heerlijk de laatste km weer even zwaar maar dan is het einde in zicht dus doorgaan. Al met al dus een lekkere wedstrijd met een tijd van 2.09. Met zo’n zwaar stuk strand erbij vind ik dat helemaal prima Nu heerlijk een dagje vrij, ben hartstikke stijf, lijk wel 80
Respect Marieke! Gaaf hoor . Ik had nachtdienst dus heb vannacht om 03.00 uur 5 km gedaan op de loopband, ik vind loopband vreselijk lopen en zeker in een stille omgeving zonder iemand om je heen. En het was ook nog een mega warm dus ware zware 5 km Maar wel weer gedaan, nu rustig dagje en weinig doen. Heb maar kleine 4 uur geslapen dus vandaag lekker niks meer.