Wat leuk. Alleen niet vreemd dat je al een blessure hebt. Een uur hardlopen is echt te lang voor een beginner. Rustig aan beginnen Zijn hier ook barefootrunners? Of minimalistisch schoeisel lopers?
Ik volg de schema's van Evy. 0-5 daarna 5-10 en nu de halve marathon. Loop jij barefoot of met minimalistisch schoeisel?
Heerlijk toch zulke dromen! Ik zou ooit de marathon van New York wel willen lopen. Maar dat duurt dan nog wel minstens een jaar of 8 ofzo, haha.
Heel vervelend die nagel.... Maar ze gaan er nu een wigje uit knippen aan de zijkant, en dan trekt de HA de nagel met dat stuk wortel er af Bedankt voor de Kruidvat tip!
Lopen jullie allemaal alleen of ook met een groep? De groep werkt voor mij echt als motivatie, het is super gezellig en we lopen op zaterdag ochtend lekker in het bos, en op woensdag avond op de baan. In de zomer beide trainingen het bos in. Verder probeer ik op maandag met de hond te lopen.
Ik sluit straks graag aan als ik weer begin. Aan mijn banner is te zien dat hardlopen nu niet meer echt een optie is Vind zelf trailrunning erg leuk om te doen, maar wel afwisselend met weglopen omdat ik daar meer drive heb om aan 1 stuk te lopen. Lange afstanden op de weg zie ik dan niet zo zitten (max 10). Wil wel graag een keer een 25km trail doen.
Haai! Hier ook een renner! De laatste tijd iets minder fanatiek ivm tijdgebrek, en ik ga de laatste tijd eerder naar de sportschool dan dat ik ga hardlopen... maar nu de lente er weer aankomt (haha, ja ik ben een optimist) wil ik eigenlijk ook weer het hardlopen daarnaast oppakken. Al moet ik wel zeggen dat ik niet van lange afstanden houd, ik zou absoluut geen marathon willen volbrengen, max 10km en dan vind ik het zat haha. Ik wil wel altijd sneller rennen, dus probeer me daar nog wel in te verbeteren. Snelste 10 km wedstrijd was in 53 min. Maar wil naar de 50min... Maar voor nu is het alweer veel te lang geleden, dus zal weer moeten beginnen bij het begin en blij zijn dat ik überhaupt 10 aan een stuk kan hardlopen
Ik liep in een groep op 1 avond, maar merk dat ik alleen lopen prettiger vind omdat ik dan kan gaan en staan waar en wanneer ik wil. Helemaal straks met een kleintje wil ik niet vast zitten aan een bepaalde dag en dan steeds af moeten zeggen. Broeken: vooral passen en kijken wat lekker zit
@Hagedisje Dat je nu niet loopt, snap ik niet Bijna op t eind!! Ik loop vooral alleen, maar zit er aan te denken om bij een groep aan te sluiten zodat ik het een beetje kan afwisselen.
Ik loop graag alleen, lekker in de polder, muziek in de oortjes, verstand op nul en rennen.... heerlijk!
Ik loop altijd alleen. Dan kan ik zelf bepalen wanneer het me het beste uitkomt. Ik doe de zorg van de kinderen voor 90% alleen en heb alle andere verplichtingen geskipt omdat ik merkte dat de emmer anders ging overlopen. De zorg voor de kids en het huis op nummer 1 en dan kijk ik wanneer ik tijd heb om te lopen. Als ik de kinderen iets groter en zelfstandiger heb en ik geen oppas hoef te regelen dan wil ik wel eens naar een groep
Wat kinderachtig dat je nu niet meer loopt. Snap ik hoor maar wel leuk als je mee kletst! Trail lijkt mij ook super gaaf! Ben er nog niet zo thuis in. Maar het lijkt me super.
Wat leuk! Welkom! Wat kun jij snel rennen! Ik hou niet zo van moe worden dus ik ben van wat langere afstanden op een rustig tempo. Had laatst 28.22 op de 5 km gelopen en was wel kapot toen... Maar ik merk trouwens wel dat hoe verder je loopt je snelheid ook stijgt. De conditie wordt natuurlijk beter. Maar de intervallen sla ik het liefste over
Dit heb ik nu ook met de kleine kids. Maar als ze zo groot zijn dat er geen oppas meer hoeft te komen dan lijkt het me voor 1 avond on de week wel leerzaam.
Wie gaat wanneer lopen? Ik heb gisteravond gelopen. Zondag ga ik nu weer voor een 5 km wedstrijd geheel door het bos onverhard. De mooiste routes vind ik dat❤❤
Ik ga morgen ochtend weer een rondje lopen! Eerst volgende evenement wordt waarschijnlijk 10km met de Groet uit Schoorl run in februari