Welkom wolky84 op naar veel ontspannen kilometertjes!! Leuk dat je de winkel kent!!! Ik was nog nooit in dat winkelcentrum geweest, maar wat is dat mega groot!!!
@marieke12345 wauw knap gedaan hoor!!!! @Mir82 om 3:00 in de nacht!!!! Respect! Ik heb vandaag een klein rondje met de hond hard gelopen, 4 km, er lijkt weer iets meer snelheid in te komen alleen op het laatst zat er in de hond geen snelheid meer en ze begon te etteren aan de riem dus dat was minder grappig....
Poh ik moest me er wel toe zetten dames, maar toch gegaan (met de auto ) en op de baan 4,6 km gelopen. Tijdens de warming-up was ik al blij dat ik gegaan was, kreeg het voor het eerst vandaar lekker warm.
He meiden, lopen jullie nog een beetje? Ik heb vanmiddag weer gelopen,dan kan ik morgen lekker uitslapen Net als maandag een rondje met de hond en ze liep niet zo te klieren gelukkig. Fijn weekend allemaal!
@huggybird Ik wilde vandaag gaan of morgen maar ik ben er gisterenavond achtergekomen dat ik zwanger ben Dus ik was even niet met hardlopen bezig haha. Heb ook helemaal geen idee of ik dat nu kan blijven doen en hoe lang; moet nog een hoop opzoeken. Had nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn namelijk dus ik ben nog niet echt "voorbereid" haha.
Oh wauw wat super leuk!!! Snap wel dat je even niet aan lopen dacht gefeliciteerd hoor!! Ik weet niet of en hoe lang je kan lopen als je zwanger bent, mijn dochter is 9 en ik loop nog geen jaar.
@huggybird: vandaag na een week ongeplande en ongewenste rust (altijd te slecht weer) eindelijk nog eens gaan lopen. En het deed deugd .... (en de zon scheen nog eens ook dus het kon niet op). @Wolky84: proficiat!
@Wolky84 Gefeliciteerd! Ik heb tot 26 weken zwanger gewoon hardgelopen hoor! Ik ben net na werk ff snel 5 km gaan lopen. In 10.8 per uur. Zondag staat er 9 op het programma! Heb me eindelijk ingeschreven voor de 10 km bij de 20 van Alphen op 4 maart. Nog 6 weken keihard trainen!
Dan had je meer geluk dan ik! Ik ging de deur uit en het begon te regenen... En dat veranderde in veel hagel.... En toen weer in regen en dat is niet gestopt voor ik thuis was. En omdat ik de hond mee had ging ik door het bos..... Beetje modderig.... We waren zo vies!!!!
Wolky gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Gewoon aankijken hoe het gaat en hoe je je voelt lijkt me. Hele fijne zwangerschap iig! Ik heb afgelopen woensdag 16,1 km gelopen. Ben best heel trots, half jaar geleden begonnen met lopen en nu dit gehaald. En ik vind dat als ik dit kan ik die 5 km extra voor een halve marathon ook wel moet kunnen dus mijn doel voor 2018 is een halve marathon uitlopen .
Dat heb je snel opgebouwd in een half jaar! En inderdaad, als je 16 goed kan lopen, dan gaat die 21 ook wel lukken. Al een wedstrijd op het oog? Wolky, gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Hier een paar dagen weggeweest en dus niet gerend. Denk erover om straks even een rondje te gaan. Heel misschien vanmiddag met een informele wedstrijd hier in de buurt, maar die tijd komt me niet zo goed uit
Poeh, ben er moe van! 8,8 km net gelopen in 10,6 km per uur. Niet slecht met die gladheid, dat loopt toch een beetje anders. Ben verkouden, maar nu heerlijk mn holtes allemaal open, haha. Nog 6 weken tot mn wedstrijd!
Haha dat is leuk, ik woon op Texel is een erg leuke route inderdaad. Ook veel leuker dan de 10km route. Ik ga komend jaar ook weer de halve doen, wie weet zien we elkaar nog
Wat gaaf! Ik zie alleen een beetje op tegen het stuk strand, ben niet gewend om op strand te lopen dus dat wordt nog flink trainen tegen die tijd. Maar eerst maar zien startbewijs te krijgen, lees dat het vaak binnen 5 minuten vol zit. Afgelopen zomer ook echt genoten van het lopen daar . Leuk je daar misschien tegen te komen .
Ik kreeg weer geen meldingen @Wolky84 Gefeliciteerd meid! Ik heb tot 14 weken gelopen, daarna voelde het niet meer prettig. Luister naar je lichaam, ga langzamer lopen (zodat je een lagere hartslag hebt) en dan is het geen probleem @huggybird Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat! @marieke12345 Knap hoor, ik moet er niet aan denken in het zand Hier dus niet meer gelopen, maar nog lekker bezig met kracht & zwemmen! Merk wel dat mijn benen echt sterker zijn dan een aantal jaren geleden, dat dank ik dus wel aan het lopen & fietsen de afgelopen jaren
Thanks @Rosje83 !! Gaan we dat doen. Merk vooral dat de vermoeidheid sneller in de benen schiet; gewoon minder power. Maar met een beetje aanpassen kan ik voorlopig nog wel ff door
Hee meiden, mag ik hier meekletsen? Ik ben sinds vorige week begonnen met hardlopen, maar ik bak er niks van hoor, haha! Ik heb een C25K app gedownload, en nu net week 2 afgerond. Dat betekent dat ik nu 6x anderhalve minuut kan rennen met 2 minuten wandelen tussendoor Aan de andere kant: vorige week dacht ik na 1 min rennen al dat ik een spontane hartstilstand zou krijgen en vandaag ging 1,5 minuut makkelijker dan eergisteren. Maar ik geloof er helemaal niks van dat ik over 6 weken 5 kilometer zou moeten kunnen rennen.
Mijn schema's waren ook altijd 12 weken voor 5 km. Ik vind 5 km in 6 weken wel een snelle opbouw! Heel herkenbaar dat gevoel van dat die 1.5 minuut al veel.is, haha. Zo ben ik ook begonnen, maar komt goed!