Running ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama-in-love, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Graag gedaan en heel veel succes!
    Ik dacht dat ik vorige week zondag de 5 km bij de cpc in den haag niet helemaal rennen zou kunnen afleggen, maar dat is me toch gelukt!
    Ik denk mede door de fysio, evenwicht tussen rust en trainen, en niet overbelasten dus goed luisteren naar je lichaam.
     
    Lovelive3 vindt dit leuk.
  2. Lovelive3

    Lovelive3 Bekend lid

    1 sep 2016
    878
    65
    28
    Afgelopen week met gemak pratend 4,5 km gerend. Helaas nu geveld door extreme verkoudheid. Ga het ondanks dat gewoon morgen opnieuw proberen. 5,5 km here i come!
     
    huggybird vindt dit leuk.
  3. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dat is de juiste instelling!!
     
    Lovelive3 vindt dit leuk.
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.164
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    You go girl!! :thumup:
     
    Lovelive3 vindt dit leuk.
  5. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.164
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben naar fysio geweest voor heupklachten. Met 5 km hardlopen gaat het prima, langer dan dat en ik krijg meer pijn. Oefeningen mee gekregen en volgende week daar een loopanalyse. Ik heb zelf het idee dat ik teveel door mn heup zak met lopen. Wie weet wat ik daar nog mee kan winnen.
    Wegens scheenbeenklachten loop ik altijd maar 2x per week. Dat blijft een zwakke plek. Maar met 5 km max hardlopen, heb ik daar ook veel minder last van, dus heb lekker 3x gelopen vorige week. Besloten me maar even toe te leggen op de 5km, met een beetje pijn in het hart, want ik lag echt op schema voor een pr op de 10. Voor mn zwangerschap bleek ik wel een redelijke recreant op de 5, met een keer 73, 8e en 6e bij wedstrijden. Misschien voor nu ook wel een leuke motivatie.
    Ga maar eens op de hardloopkalender kijken, in elk geval staat de Oranjeloop in Ter Aar op de planning de 22e april, en dan kan mn dochter de 500 meter doen. Die heeft er al zin in! :D
     
    Lovelive3 vindt dit leuk.
  6. Lovelive3

    Lovelive3 Bekend lid

    1 sep 2016
    878
    65
    28
    Vreselijk ik ben onwijs verkouden/ griep gehad. Vandaag voor het eerst sinds een week geleden weer gerend. Al hoestend..bleg. via Endomondo uitgerekend dat ik toch wel 3 km heb kunnen rennen op 9 km uur. Trots op mezelf! Hopelijk is die rothoest bijna over
     
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.164
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat valt dan weer tegen he! Hopelijk gaat t snel beter!

    Ik vanochtend om 8.30 al gelopen. Ben zooo slecht in zo vroeg lopen. Dat was wel weer te merken aan mn tempo, haha.
     
    Lovelive3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina