Running ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama-in-love, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Wat goed zeg dat je alweer lekker aan het lopen bent zo vlot na de bevalling! Ik hoop het lopen ook nog een tijdje vol te kunnen houden als ik zwanger mag raken. Ze zeggen dat het geen kwaad kan voor het kindje en dat je vooral goed naar je eigen lichaam moet luisteren of het nog gaat of niet :thumup:

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat leuk dat je al een halve marathon hebt gelopen! Dat lijkt me zo'n kick geven! Hoe had jij je daar op voorbereid?
    Ik heb tijdens zwangerschappen niet gelopen omdat ik dat niet durfde. Wij kregen onze kinderen via ICSI en was erg (te) voorzichtig. Maar het kan natuurlijk prima! Hoop voor je dat je het nog een hele tijd goed volhoudt!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw wat knap dat je nu alweer 5 km kan zo vlak na je bevalling! Goed bezig zeg! En heel leuk dat je naar de bakker heen en weer rent:roflmao:. Moet je niet teveel kopen want het moet ook allemaal weer mee naar huis:D

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat heftig meid. Sterkte met de verwerking van je miskraam..
    Ik loop ook met Evy. (De app, niet de podcast) Dat bevalt enorm goed!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sinds ik kinderen heb ben ik dat ook wel een beetje. Maar soms als ik o eraf echt niet kan dan doe ik toch even een rondje in de avond.

Roos32 vindt dit leuk.
  6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat goed en wat een eind al!
    Maar wat kun je dan blij zijn als je het goed volgehouden hebt!:thumup::thumup:

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik loop niet zoveel wedstrijden, dus ja, dan wil ik wel als ik er 1 loop, een goede tijd neerzetten, haha. En ik geniet er dan ook van hoor! ;)

Mama-in-love vindt dit leuk.
  8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb tot 28 weken hardgelopen. Ging wel steeds trager en mindere afstand, haha.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mij werd ten strengste afgeraden door verschillende fysio's al zo snel weer te gaan lopen. Ik heb braaf tot 3 maanden na bevalling gewacht. Beter voor je bekken en om verzakkingsproblemen in de toekomst te voorkomen.

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, ik loop ook met de app. Superleuk met al die uitdagingen hé? Ik hoop dat ik de welness bon win :roflmao: De sportBH heb ik gewonnen een tijdje geleden !

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Wat een leuk topic! Ik schrijf ook mee. Ook ik heb weleens een halve marathon gelopen en ik ben ook precies 6 weken (toen het eindelijk weer mocht) na mijn bevalling weer begonnen met hardlopen. Alhoewel het meer leek op hobbelen. Maar wat was ik blij dat ik weer aan de bak kon. Omdat het ook een soort van afgeraden was ben ik ook gaan hobbelen. Ik kon echt niet meer stilzitten.

Voor mijn werk help ik mensen ook met bewegen. Dus ik moet zelf ook een beetje in shape zijn;). Naast dat ik het ook heel lekker vind. Maar ik merk toch dat het wat moeilijker plannen is met een kind er bij. Maar ik sport denk ik toch nog altijd meer dan het gemiddelde.

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heftig en verdrietig.....

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Super blij!!! Zeker als ik bedenk dat ik een jaar geleden van de bank was gevallen van het lachen als ook maar iemand gezegd zou hebben dat ik nu zo zou lopen als ik nu doe, die had ik echt voor knettergek verklaard:roflmao:
    Maar ik heb er echt lol in:thumup:

14. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Dat zeggen ze inderdaad voor belastende sporten, maar ik ben na mijn eerste bevalling ook zo vlot weer gaan lopen en dat is goed gegaan. Ook nu heb ik nergens last van. Maar ik weet dat ik een risico neem. Had het niet zo vlot gedaan als ik tijdens mijn zwangerschap last zou hebben gehad van bekkeninstabiliteit o.i.d.

15. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Halfje brood en weer naar huis :)

16. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Nee hoor, het kan geen kwaad. Enige waar ik op heb gelet is of ik het niet te warm kreeg. Je temperatuur mag niet teveel stijgen. Je moet dus niet het uiterste van jezelf gaan vergen, Gewoon lekker op een rustig tempo lopen.

SJD1988 en Mama-in-love vinden dit leuk.
  17. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Wij hebben twee keer een IUI traject moeten doen voor onze kindjes. Bij het tweede traject 2 keer achter elkaar een positieve test en toen ging het mis. De poging erna was wel raak, maar ik ben gestrest gebleven tot de eerste echo. Het is zo heftig.

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik had ook nergens last van, maar ik hield me liever aan dat advies om geen risico te lopen. :oops:

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw knap. lijkt me best zwaar op die termijn!

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wat naar allemaal...... wij hebben 10 maanden op onze dochter moeten wachten, dit ging gelukkig goed, paar jaar later voor een tweede maar dat is niet gelukt.... ik bleek endometriose te hebben en zo veel verklevingen dat alles in mijn bekken aan elkaar zit gekleefd met litteken weefsel. Eileiders helemaal vergroeid... heel heel veel geluk dat wij onze dochter hebben mogen krijgen.

Deel Deze Pagina