Welkom! Wat leuk dat jij ook al een halve hebt gelopen! Had je geen last van je bekken 6 weken na je bevalling? Ik had in het begin het gevoel dat alles rammelde en los zat in die regio
Ik mag morgenochtend weer een wedstrijd doen vlakbij. 5 km PR verhard is 28.22 min. Doel voor morgen onverhard dwars door bos is onder de 30 te blijven. Geen idee of het lukt. Mocht mijn heup weer opspelen ga ik direct in een lagere versnelling.
Ja, idd, ik denk dat het nooit meer hetzelfde gevoel gaat zijn nu als ik terug een pos. test in handen heb. Ik denk dat ik ook heel gestrest ga zijn uit schrik dat het weer fout gaat gaan...
En als je via je app verder gaat naar de site en klikt op 'alle uitdagingen'? Deze uitdaging is nog tot 4 december. Vanaf 1 december start er ook 1tje met een andere uitdaging, maar daar kan je je ook al voor inschrijven.
staat ie gewoon als wellness bon omschreven? Ik heb em dan niet! Wel een heupband, vitastic, iets met verlichting geloof ik en de excuuspunten.
@Mama-in-love Nee, had geen last van m'n bekken. Heb ook heel rustig opgebouwd. En het scheelt dat ik een keizersnede heb gehad. Maar ivm de wond moest ik natuurlijk ook rustig aan doen Succes morgen met je 5 km!! En idd goed naar je lichaam luisteren.
Met 2x in de week lopen,een schema van runners World en leuke georganiseerde lopen in de omgeving voor de lange duurlopen. Is leuker dan in je eentje 15 K trainen! En goed op je voeding letten,dat helpt ook!!!
Vanmorgen gelopen. 5 km en door het bos. Was 1 grote modderpoel 30.11 was de tijd. Net mijn doel niet gehaald maar het was ook lastig om alles te ontwijken. Tevreden!
Keurig toch!!! Zeker in het modderige bos..... Ik loop meestal in het bos en dat is, zeker nu met veel bladeren en modder niet heel makkelijk en ontspannen lopen. Ik loop nu ook liever op de baan denk ik.....
Ik heb helaas niet zo'n snel tempo ! Ik heb dat wel al eens gehaald, 5 km op 30 minuten, maar ik loop nu op hartslag. Mijn hartslag wil gewoon maar niet dalen. Als ik in mijn ogen op een erg rustig tempo loop (echt iedereen steekt mij voorbij), dan heb ik zelfs al een hartslag van ong 170, terwijl ik echt maar 7,3 km/h ofzo loop.. ik kan gerust zo minstens een uur doorgaan op dit tempo zonder op het einde moe te zijn. Maar toch is mijn hartslag hoog, ik snap er niets van ik ben nu al van juli aan het lopen en ik lijd niet aan overgewicht ofzo. Ik weeg 57 kilo en ben 1,65 meter. Dus daaraan kan het allemaal niet liggen denk ik dan...
Ohja, en als ik echt op hartslag moet lopen en onder 165 moet blijven, dan kan ik al eerder snelwandelen. Zo traag gaat het dan als ik rekening hou met mijn hartslag
@Mama-in-love Goed gedaan! Kan me wel voorstellen dat je baalt van die 11 seconden. Zou ik ook hebben. Maar het is een mooie tijd @Jolo Dat is idd vreemd dat je hartslag maar niet zakt. Wissel je duurloop af met interval? En doe je daarnaast spierversterkende oefeningen? En hoe vaak in de week train je? Naast dat ik mensen help met stress en spanningsvragen. Help ik ook mensen met afvallen. Ter ondersteuning van beide begeleid ik bij het hardlopen. Ben nu ook bezig met een opleiding. In het kader daarvan moest ik vandaag ook zelf met een hartslag meter lopen. En ik herken wel wat je beschrijft Jolo. Ik begon met 60%. Uiteindelijk was ik aan het snel wandelen. Daarna 80%. In het begin een aardig tempo, maar daar moest ik ook mee matigen. Was wel leuk om het eens zelf te ervaren.
Hoii, mag ik ook mee kletsen? Wat super goed bezig zijn jullie allemaal! Drieënhalf maanden geleden bevallen en aan het opbouwen. Tijdens de zwangershap niets gedaan, de tijd daarvoor ook weinig omdat ik slecht in mijn vel zat. Tot zo’n twee jaar geleden wel actief gesport, met een maximum van 12,5 kilometer lopen. Ik wil nu naar de halve marathon toe werken. Nu zes keer gelopen, maar totaal geen regelmaat. Begonnen met 3 km, daarna 4, keer 5, keer 7 en vanmorgen 10 km gelopen. Tempo moet nog wel omhoog, daarom wil ik nu twee keer per week trainen, bijvoorbeeld één keer een langere afstand en één keer een kortere afstand op snelheid. Ik loop nu een krappe 10 km per uur.
Ik liep tot 6 maanden geleden fanatiek hard. Door verschillende oorzaken loop ik momenteel eigenlijk niet. Mijn doel isom vanaf januari weer fanatiek hard te lopen. Fanatiek is voor mij 3 keer per week 45 en 1 keer 60 minuten. Qua conditie moet dat hopelijk wel lukken, ik bootcamp en hockey er nu ook nog bij.