Kunstrijden

Discussie in 'De lounge' gestart door mamaSuusenTessa, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Zijn hier ook moeders van kindjes die aan kunstrijden doen?
    Waar kopen jullie de schaatskleding,in de winkels is het namelijk niet te kopen. Via de vereniging wel natuurlijk,maar zoek toch verder.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nou mijn kinderen niet maar heb zelf 18 jaar kunstrijden gedaan.
    Pakjes kun je kopen bij o.a
    www.oomssport.nl
    www.karinsschaatssport.nl
    Verder werden voor de wedstrijden de pakjes altijd gemaakt door een naaister, passend bij de muziek.
    Of als je zelf handig bent, kun je mogelijk aan moeders op de club vragen of ze patronen hebben en zelf aan de slag gaan...

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oh ik zie dat ze online geen pakjes verkopen bij oomssport, maar bij bijna elke ijsbaan eigenlijk verkopen ze wel pakjes in de schaatsshop :)

4. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Op de schaatsbaan verkopen ze geen kleding helaas. En idd de pakjes voor shows krijgen ze te leen,dat had ze afgelopen seizoen ook.Maar Suus wil echt een eigen pakje en die zijn er maar weinig te vinden.Ook van die beschermhoezen over de schaats heen zijn niet in winkels te vinden.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Mijn moeder maakte ze vroeger altijd zelf, deden volgens mij zo'n beetje alle moeders haha. Of ze lieten het over aan handige oma's/tantes/noem maar op. Patronen zijn denk ik wel te vinden, en die hoezen voor over de schaatsen lijken me vrij simpel te maken.

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48

Deel Deze Pagina