Rups in de mais

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosavise, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik vind jou ineens een stuk minder leuk ;)

brrrrrrrrrrrrrr:D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou hoor! :'(

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wel een grote tor in de jam, maar dat is erg lang geleden. Trouwens een wurm in een appel is wel oké. Wormen gaan nml. niet van een giftige appel snoepen, dus dan heb je een goeie appel. ;)

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hahaha, nou vooruit, hou nog steeds van je hoor. De liefde is niet ineens voorbij :D

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ieuw ieuw!

Hier een keer een grote naaktslak tussen de bloemkool gehad, heb nooit meer verse bloemkool gehaald! Oh en een vlieg in een witte boon (met tomatensaus)

6. Aylen

Aylen Niet meer actief

Jeetje een rups! Je zou haast denken dat die mais ergens buiten heeft gestaan ofzo, haha ;)

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik had vrijdag een pot abrikozen jam van plus gehaald, houdbaar tot sept 2015. Doe hem op zatedag open zit hij helemaal onder de schimmel. Ranzig! Teruggegaan en mocht nieuwe meenemen (van Hero haha)

Balen van je Chili, ik had ook net zon zin in een croissant met jam. Zat ik daar met m'n droge croissant grrr

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hmmmmm okeeeee..... Dankzij jullie verhalen zal eten koken voor mij nooit meer hetzelfde zijn!!!! :)

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Brrrr, ik heb dat een keertje gehad met brocolli bah bah bah.
    Heb er een foto van

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Mn zus at een keer een aardbei waar een halve worm inzat.. 3 x raden waar de andere helft al was :p

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Over goede camouflage gesproken;)

12. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 2 keer gehad met broccoli. 1 keer een levende en de ander meegekookt op mijn bord. Sindsdien pluis ik elk minuscuul stukje broccoli uit voor ik het kook/eet (en eet ik het een stuk minder vaak).:p

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig maar <3

14. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Nee! Ohhhh bij het lezen van dit bericht, maakt mijn hart echt een sprongetje. Ik moet er echt niet aan denken.

@femmy: gat-ver-damme ohhhh afschuwelijk!

Ik kan beter dit topic niet volgen, want dan krijg ik nachtmerries!

O ja, vroeger ook wel eens rupsen op de broccoli trouwens. Mijn zus kwam erachter. Ik had toen al gegeten.

15. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Wat ik me na het lezen van dit topic afvraag is hoe met jullie kinderen op kleine diertjes buiten reageren.

Mijn kinderen zijn echt de koning te rijk als ze weer een miertje, rupsje of slak gevangen hebben. Het diertje krijgt een prachtig hokje, met verse blaadjes... De dag erna laten ze de diertjes meestal weer vrij, omdan weer opnieuw te gaan zoeken. Ze kunnen er uren zoet mee zijn. Uiteraard moet de bak geregeld mee naar school om de juf de schatten te tonen.

Vinden jullie dit ook vies? Of is dat een andere categorie?

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier gisteren een (dooie) rups in de biologische diepvriesgroenten van Lidl. Brrr, kon m'n groenten niet meer verder eten.

17. koala28

koala28 Niet meer actief

Nee dat vind ik niet vies. Vind alleen muizen en ratten echt vies.

18. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik begrijp het ook ff niet. Als je het niet gezien had, had je het waarschijnlijk niet eens geproefd. En het zijn gratis extra proteïnen ;)

19. Janna

Janna Fanatiek lid

De eerste keer dat ik bij mijn man ging eten, toen we elkaar net leerden kennen, vond ik twee rupsen in mijn broccoli! Hij kon wel door de grond zakken! Helemaal rode oortjes, heeft wel 20 x zijn excuus aangeboden en me verzekerd dat ie de broccoli echt had gewassen! Zo zielig!

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Als mijn man met mijn dochter naar het kdv loopt, gaan ze altijd op zoek naar slakken! :D Wij wijzen haar altijd op kleine beestjes, zeggen "mooi he" en erbij vertellen wat voor dier het is.

Deel Deze Pagina