Wel een grote tor in de jam, maar dat is erg lang geleden. Trouwens een wurm in een appel is wel oké. Wormen gaan nml. niet van een giftige appel snoepen, dus dan heb je een goeie appel.
Ieuw ieuw! Hier een keer een grote naaktslak tussen de bloemkool gehad, heb nooit meer verse bloemkool gehaald! Oh en een vlieg in een witte boon (met tomatensaus)
Ik had vrijdag een pot abrikozen jam van plus gehaald, houdbaar tot sept 2015. Doe hem op zatedag open zit hij helemaal onder de schimmel. Ranzig! Teruggegaan en mocht nieuwe meenemen (van Hero haha) Balen van je Chili, ik had ook net zon zin in een croissant met jam. Zat ik daar met m'n droge croissant grrr
Hier ook 2 keer gehad met broccoli. 1 keer een levende en de ander meegekookt op mijn bord. Sindsdien pluis ik elk minuscuul stukje broccoli uit voor ik het kook/eet (en eet ik het een stuk minder vaak).
Nee! Ohhhh bij het lezen van dit bericht, maakt mijn hart echt een sprongetje. Ik moet er echt niet aan denken. @femmy: gat-ver-damme ohhhh afschuwelijk! Ik kan beter dit topic niet volgen, want dan krijg ik nachtmerries! O ja, vroeger ook wel eens rupsen op de broccoli trouwens. Mijn zus kwam erachter. Ik had toen al gegeten.
Wat ik me na het lezen van dit topic afvraag is hoe met jullie kinderen op kleine diertjes buiten reageren. Mijn kinderen zijn echt de koning te rijk als ze weer een miertje, rupsje of slak gevangen hebben. Het diertje krijgt een prachtig hokje, met verse blaadjes... De dag erna laten ze de diertjes meestal weer vrij, omdan weer opnieuw te gaan zoeken. Ze kunnen er uren zoet mee zijn. Uiteraard moet de bak geregeld mee naar school om de juf de schatten te tonen. Vinden jullie dit ook vies? Of is dat een andere categorie?
Hier gisteren een (dooie) rups in de biologische diepvriesgroenten van Lidl. Brrr, kon m'n groenten niet meer verder eten.
Ik begrijp het ook ff niet. Als je het niet gezien had, had je het waarschijnlijk niet eens geproefd. En het zijn gratis extra proteïnen
De eerste keer dat ik bij mijn man ging eten, toen we elkaar net leerden kennen, vond ik twee rupsen in mijn broccoli! Hij kon wel door de grond zakken! Helemaal rode oortjes, heeft wel 20 x zijn excuus aangeboden en me verzekerd dat ie de broccoli echt had gewassen! Zo zielig!
Als mijn man met mijn dochter naar het kdv loopt, gaan ze altijd op zoek naar slakken! Wij wijzen haar altijd op kleine beestjes, zeggen "mooi he" en erbij vertellen wat voor dier het is.