Nou ja dan is het iig niet helemaal plat gespoten met chemicalien. Als je fruit, groente of een ander natuurproduct eet dan kan er iets van de natuur in zitten, verwonderlijk hé? Haha. Ik zou me er niet te druk om maken. Wij eten veel van de tuin, en daar zit ook altijd van alles in. Even goed in het water laten staan dan komen de beestjes er wel uit.
Ik heb het gehad. In de mais van Bonduelle. Ik heb ze een brief gestuurd, de rups in doorzichtig plastic erop geplakt. Ik had geschreven dat ik het niet erg vond dat er een rups in zat, maar dat het misschien handig was als ze het op de ingredientenlijst zouden vermelden Ik kreeg als goedmakertje een hele doos vol bonduelle groente in blik (en het enige dat ik eet uit blik is mais, maar t gaat om t gebaar he )
Als er hier rupsen ofzo in de groente zitten (wij eten nooit uit blik), zet ik ze buiten en was het een keer extra en maak het dan gewoon klaar. En ik vertel mijn man niets van tevoren . Als het even kan snij ik mijn fruit eerst. Een jaar of 20 geleden at ik een nectarine, na mijn eerste hap zag ik dat er tientallen groene beestjes uit de open pit liepen!