Gister heerlijk op een terrasje lunchen. Omdat ik een beetje op mijn gewicht wil letten bestel ik een salade. Na 3 happen kom ik een rups tegen, whaaa! Aan de serveerster laten zien, die schrok er erg van en bood duizendmaal excuses aan. Het restaurant kreeg de sla gewassen aangeleverd en ze gaan bij dat bedrijf een klacht indienen. We kregen extra aandacht en ook een gratis drankje en nogmaals excuses. Goed opgelost en we waren niet boos. Hoefde alleen geen sla meer hihi. Gelukkig was het netjes opgelost. We hebben het ook weleens meegemaakt dat we niet serieus werden genomen en voor lul werden gezet en huilend het restaurant verlieten. Wie heeft er nog meer zoiets smakelijks meegemaakt? Verhalen!
Bij een italiaans restaurant een pizza besteld en na de derde hap kwam ik er op pijnlijke wijze achter dat het verhaal van dat aluminium folie op je vulling erg pijnlijk is, waarheid is! Kon er na inspectie van mn eten nog 4 grote stukken uitplukken! We werden totaal niet serieus genomen. Kregen niets aangeboden, geen excusses helemaal NOP! We hebben stoment van woede de zaak verlaten! :x
Gatverdamme...een rups...jakkes. Kan me voorstellen dat je de sla hebt laten liggen, haha. Maar idd netjes opgelost! Ik had een keer iets besteld en daar zat glas in. Gelukkig kwam ik het op tijd tegen. Ik kreeg een nieuw broodje en bij het afrekenen hoefde we er niet voor te betalen. Netjes!
Oma van mijn man heeft een keer haar mond opengehaald, inderdaad, aan glas in de schnitzel... Was in Amerika, maar het wordt nog regelmatig verteld als waarschuwing...
Niet in een restaurant of zo, maar bij mijn tante, die had croisantjes voor ons gehaald bij de Vomar. Toen ik mijn croissantje aan het eten was viel mijn oog ineens opeen zwart dingetje in mijn broodje. Bij nadere inspectie bleek dit een........... Oorwurm te zijn . Ik hoefde gelijk de hele dag niets meer.
Een aantal jaren geleden had mijn moeder dat ook es gehad bij van der Valk. Wij gingen daar eten en mijn moeder had sla alleen zat er geen rups in maar een slak. Ik weet niet meer wat we toen als compensatie kregen want ik was iets van 8 jaar ofzo. En ze had ook daar een keer gewoon glas scherven in haar eten gevonden...echt sick!
Wij hadden laatst zon zakje (gewassen) sla gekocht bij de ah.. zaten we te eten zag ik ineens een worm op mn bord.. in de sla echt heeeeel vies
Een dochter van een collega van mij die had een kant en klaar zakje sla gekocht bij de super.... Thuis doet ze dat in een kom, en daar komt ze een kopje van een vogel tegen. Zij terug naar de winkel en doet haar verhaal. Die baas van die winkel zou er melding van maken. Nou ze was nog niet thuis of en stond een wagen voor de deur van fleurop. Werd er een hele grote bos bloemen bezorgd en ze kreeg ook nog een kadobon.
vroeger had mijn zus eens een halve worm in haar aardbei en wij hadden ooit een nieuwe fles pepsi maar het smaakte gewoon naar schoonmaakmiddel! een kopje van een vogel??? wel netjes dat ze meteen een bloemetje sturen, die reclame klopt dus dat ze snel leveren. hahaha
Getverdemme... Mijn tante had het trouwens ook tijdens kerst; een rups in de zak sla, zag hem zo om haar vork kronkelen, ieks!!! Verder heb ik zelf gelukkig geen vreemde dingen meegemaakt, heb wel vreemde dingen gehoord.... Eet smakelijk straks allemaal .
Wij hebben ook eens een fles cola gehad die gewoon naar pure schoonmaakmiddel smaakte. En mijn vriend had een worm in zijn lasagne! In eerste instantie dachten we dat we alleen een drankje van het huis kregen maar bij het afrekenen bleek dat we ons hele etentje niet hoefden te betalen. (Hadden we dat nou maar eerder geweten! ) Super service vond ik dat.
Een vogelkop.... ?? Bah! Mijn moeder heeft toen ik klein was een keer een zalm gekocht. Toen ze hem thuis door midden sneed zat hij bomvol witte wormen. Het beeld is me altijd bijgebleven. We hebben ook wel eens stokbrood gekocht bij de Digros (in Leiden), en daar hadden ze kennelijk een probleempje met muizen. Het brood was behoorlijk aangevreten. Voortaan kijken we echt naar wat we kopen.
Ik nam een keer een hap van een dadel, zat er een spinnennestje in! Ze waren wel dood al.. krijg nog de kriebels als ik er aan denk
he bah, ik heb net sla gegeten bah, maar vooruit heeft me lekker gesmaakt Me zus heeft een keer in spanje gehad dat we lekker met zijn alle een grote sorbet zaten te eten met aardbeien. Dus het laatste hapje van haar sorbet dacht ze snij eens een aarbei open en wat zat erin ... Allemaal kleine wormen.... Nou we kregen geen excuses niks. Maar een scheef gezicht en verder niks. Thuis dan pas gehad, lekker me kipnugget te eten, dus ik hap nou bij ik op een keihard stuk. Wat blijk het was gewoon een groot stuk plastic. Hoefde gelijk me kipnuggets niet meer
Jaren geleden had ik kroketje besteld bij de frietzaak bij mij in de buurt, halverwege bleef ik maar kauwen, zat er een elastiek in mijn kroket Ik lust geen vissticks meer sinds er in elke visstick uit een doos een stuk karton zat, heerlijk onder de paneerlaag.
Ik heb wel eens zo n kant en klaar salade gegeten bij een pretpark en daar zat ook op de bodem een worm ... had dus wel al de hele salade op .. en ook in de rijstevlaai met slagroom van de bakker zat een hele madenfamilie :x