Rups in je sla.....

Discussion in 'De lounge' started by DeeLighT, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Blllg echt goor allemaal.

Ik heb een keer ontbijt op bed gekregen van mijn toenmalige vriend. Ik nam een hap van mijn gekookte eitje en er zat een kuikentje in (helemaal blauw) heb de eerste jaren geen ei meer durven eten!

En thuis vroeger een keer sperciebonen uit pot of blik (weet t niet meer) en daar zaten hele kleine witte maden/wormpjes in (zagen we pas na een paar happen) dom dom dom..

2. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    iellll echt vies al die dingen..

ik heb een keer (toen ik een jaar of 6 was) een spin in een pak jus gehad.. schrok me dood!!!

en een keer bij de pizzeria had mn vriend een stuk van een staalafwasborstel (waar je pannen mee wast) in zn pizza!! weet eigenlijk niet meer hoe we dat toen hebben opgelost..

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm ik heb spontaan geen eetlust meer als ik dit lees, wel een goede manier om af te vallen.... Op het moment dat je honger hebt gewoon dit topic lezen en je hoeft meteen geen eten meer hahahaha.

Een tijd terug had ik bloemkool gehaald en ik zou de bladen er afhalen en de roosjes er af snijden zie ik ineens een slak........ zo'n witte naaktslak....blegghhhh ik heb gegild en de hele bloemkool weg geflikkerd, want die hoefde ik niet meer. Vriendlief zei doodleuk ach dat beest er af halen de bloemkool wassen en koken en je kunt het gewoon eten, nou mij niet gezien... Ik heb een paar weken geen bloemkool meer gehad en elke keer als ik nu een bloemkool beet heb controleer ik hem extra goed!!!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier eigenlijk weinig rare dingen.een keer hebben we een pudding of iets gehaald die zelfde avond na het eten met het bezoek een toetjes ik doe die bak open. compleet ranzig schimmel alles niet normaal bah heb daarna ook nooit meer z'n bak gekocht.

en bij een restaurand haalde mijn vriend een stuk ijzer (achteraf een schroef) uit zijn eten. we hebben toen ook het eten niet hoeven te betalen.

insecten enzo in (verse) groenten heb ik eigenlijk altijd maar dat komt omdat alles vers uit de moestuin komt ik kijk al niet eens meer raar op van een slak of worm

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    OP zich zijn al die beestjes in je groente en fruit wel een teken dat er geen gif op zit... dat is dan wel weer positief :)

6. Thasmo

Thasmo Actief lid

Jan 8, 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Ehhh vieze verhalen hierow.. :)

Hier bij de Burger King een kikkerpootje in de salade terug gevonden... dat was vies..
    Hier nooit geen burger king meer.. zeg niet dat het bij de mac niet kan gebeuren.. maar ik ga nooooit meer naar de BK.

En ooit spiering (vis) bij de visboer gehaald.. visje gebakken.. zaten er 2 bij die helemaal vol met kuit zaten.. dus das geen vis meer maar allemaal babyvisjeitjes.. das was vies..

Partnerlief had een pak jus d'orange gekocht bij de ah, zet t aan de mond en klokt zo een paar flinke schimmelstukken naar binnen.. nou daar zijn we wel mee terug geweest, 2 nieuwe pakken gekregen en geld terug van het oude pak.

7. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Lig hier helemaal gevouwen... gelukkig houd ik niet zo van sla.. wel van ruccola maar ben nog geen worm tegengekomen! misschien lusten ze geen ruccola haha :D

wel de bekende haren bij de chinees, in je patatbakje etc.. ik heb wat met haren jech :$

8. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn vader had een keer Kittekat gekocht, voor de kat.
    Hij trekt een blikje open en de hele handel spuit tegen het plafond! Stinken! Hij kreeg een heel trey als verontschuldiging.

Bij de pizzaria had ik glad in mijn lasagne :( Ik kreeg alleen mijn drankje gratis.

Een keer had ik een zak drop van de venco. Uit een dropje stak een heel stuk hout! Opgestuurd naar venco, kregen we een vvv-bon.

9. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    nou idd dit is zeker een goed topic als je af wilt vallen. ik heb t echt met een vies gezicht zitten lezen jaggie!
    ik heb nog nooit zoiets meegemaakt geloof ik, of ik moet t verdrongen hebben haha

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Jessy25: hij zat dus op de rucola hahaha....

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wij waren een keer met onze familie bij een chinees gaan eten was met kerst..
    mijn tante die pakte chips of kroepoek daar van tafel en slikt het op een gegeven moment door.. toen had ze een gevoel dat ze stikte..
    even later na een paar keer kokhalzen bleek dat er een stukje ijzerdraad van een kerststukje in het bakje met kroepoek was gevallen..

Share This Page