mooi he

Discussie in 'De lounge' gestart door wendysunny, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mooie pyama he...

staat op lingerie voor 2...

helaas wel erg duur

80 euro!!!!! :$

Deze pyjamaset met de mooie naam "Indulge in a moment" bestaat uit een langvallende broek met wijde pijpen een een shirt met 3/4 mouw. In het shirt zit een prettige ondersteuning voor de borsten, zodat je zonder beha comfortabel kunt slapen!

Op de lichtblauwe broek is een bloemen/vlinderprint in kersen en pruim-kleur. Dezelfde print komt in contrasterende kleur terug in de (voedings)top. Zowel de top als de broek is van zacht katoen.

Al prima te dragen tijdens de zwangerschap, maar rond de tijd dat je bent uitgerekend voor de bevalling, hoort deze schoon in je kast of in je tasje voor het ziekenhuis. Een geweldige kraamoutfit en ideaal voor nachtvoedingen

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mooi!
    Maar vind het idd wel erg duur voor een pyjama.;)
    Zou het er zelf niet aan kunnen geven. :)

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tja ik dus ook niet... maar wie weet is zoiets ook wel goedkoper... en tja het blijft een mooie pyama

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik hou er absoluut niet van. nu lig ik sowieso al niet in een pyama. en 80 euries nee haal ik wel een joggingspakkie bij de wibra haha

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    WoW! Daar word je wel blij van, als je het geld er voor (over) hebt. Ik helaas niet, maar iemand anders mag het me best als kraamcadeautje geven, hoor, hihi;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    thanks en voor een betere prijs

toch blijft vooral dat pyama shirt erg mooi... van lingerie voor 2.. maar nee.. ik koop hem niet voor die prijs

Deel Deze Pagina