Even kort mn verhaaltje. augustus 2011 gestopt met de pil. september ongi, daarna zwanger. 29 nov gecurreteerd na mk van bijna 9weken. 22 en 23 dec 2 dagen ongesteld. Daarna op 31 januari 2 dagen last van witte afscheiding. 2 tot 6 feb ovutesten bij gehouden. Ik denk dat daar wel een positieve tussen heb gezeten. op 6 feb ook wat steekjes in de onderbuik. 14 en 15 februari 2 dagen roze/bruin verlies gehad. Maandverbandje was niet nodig. Was aleen met afvegen. Nu al een paar dagen last van me rug, moeheid, vaker plassen, en soms krijg ik vlagen dan krijg ik het bloedheet. trek is ander voedsel, en wat ik lekker vind smaakt me niet zo. Heb vanmorgen een testje gedaan en daar zie ik echt zo een in dd verte tuur streepje op. Maar zou het kunnen dat ik zwanger ben?
Hallo, Is een test positief is dit duidelijk te zien, na de aflees tijd die ervoor staat. Ook een ovulatietest is duidelijk als dat positief is. Je cyclus is ook niet heel duidelijk, dus het is lastig te zeggen hoe lang je cyclus is en ook je menstruatie was maar kort. Op basis van je klachten is niet te zeggen dat je zwanger bent. Als ik het zo hoor en je moet turen of de test positief is, is het niet positief. Doe anders een test waar de uitslag met positief of met negatief aangegeven word en niet met streepjes. En is je menstruatie op 14 febr geweest kan je nu nog niet zwanger zijn. Groetjes Ineke