De pufclub

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toch3, 14 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Meer die het kijken?

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Jaa net de eerste aflevering gezien. Ze hebben voor de serie lekker uiteenlopende mensen gekozen, dat is wel leuk om te zien. Ik vond de cacao ceremonie wel bijzonder?

Altijd als ik dit soort programma’s kijk krijg ik ‘heimwee’ naar de tijd van zwangerschap, voorbereiden komst kindje, bevalling.. wonderlijke tijd!

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Ik ook. Maar ik ben totaal niet vsn dat zweverige.

Net aflevering 2 ook gekeken. Kan niet zeggen dat ik me kan "identificeren" aan 1 van de deelnemers.

4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik ben eigenlijk al heel snel afgehaakt. Het kon me niet boeien

5. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Ik ook. Ik ben 8 maanden geleden bevallen (en het was geen fijne bevalling) maar nu wil ik weer zwanger zijn en bevallen :rolleyes:

Beausecret vindt dit leuk.
  6. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Ik vind die “grappige” man alleen maar irritant extravert. :|

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik heb nu twee afleveringen gezien dus ben nog niet helemaal bij.

Maar ik vind Janna en Pascal erg zweverig, daar ben ik echt te nuchter voor.

Die opmerkingen van Natalie.. Ik had liever een jongen. Ik heb geen zin om de hele dag bezig te zijn. Voorlezen ga ik niet doen. Lekker borrelen met de baby er bij..

Het verhaal van de twee vrouwen vind ik erg heftig. Ik hoop dat ze hun tweede kindje in goede gezondheid mogen zien opgroeien.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  8. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.684
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap ook niet zo goed waarom zij zo graag een kind wilde.
    En ik vond haar ook echt gemeen naar haar moeder. Ze mocht wel mee naar het ziekenhuis toen ze niemand te pakken kon krijgen maar zodra die vriendin kwam mocht ze opzouten. En toen ze haar moeder belde. "Moet ik nog even langskomen?"" Neuh daar heb ik geen behoefte aan hoor, ben er nu al klaar mee, doeiii".

Suzi98 vindt dit leuk.
  9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook gek dat als je bij de bevalling mag zijn van je vriendin en dat kan elk moment gebeuren, dat je dan het geluid uit heb staan 's nachts.

Suzi98 vindt dit leuk.
  10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.684
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ook dat:roflmao:

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    En een week binnen blijven? :eek:
    Meid, vele vrouwen zijn blij dat ze na 1 week zelfredzaam zijn in huis met de baby:rolleyes: Binnen een week op een terras borrelen is niet heel realistisch

chrystel73, Suzi98 en Robijn89 vinden dit leuk.
  12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Ik vond dat ook echt sneu voor de moeder, vooral de manier waarop. Ik hoef mijn moeder er ook niet persé bij te hebben maar zo wegsturen is raar.

Opzich snap ik wel dat je geen bezoek meer wil midden in de nacht. Maar ook weer zo'n rare manier van communiceren.
    Dan ben je wel uitgerust :roflmao: maar niet handig als je ook de "taxi" bent.

13. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja wij kijken ook! 34 weken zwanger dus vind t lekker toepasselijk. En ja ook ik kan me eigenlijk niet identificeren aan een van de vrouwen.
    Janna en Pascal draaien door in al het spirituele vind ik :roflmao::roflmao:
    Natalie vind ik heel erg koud. Hoop dat ze haar dochter met wat meer emotie kan opvoeden… ook meteen die 20 000 euro baby opmerking, bizar. Daar ben je toch niet mee bezig op dat moment?
    Vicky en Chris leuk stel, lieve familie! Zelfde voor Carmen en Joey (dat waren de namen toch?? Hahaha onthou niks meer).
    Ik had persoonlijk wel wat moeite met dat lesbische stel omdat ik nu dus 34 weken ben en continu ze over een dood kindje hoorden praten… vind het zo erg voor ze!

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ja ik kijk ook.
    Net begonnen met aflevering 3. Vind het wel grappig om te kijken, kijkt lekker weg :p.
    Ik vind Natelie ook niet heel vriendelijk overkomen. Ik denk wel dat het daar thuis niet altijd zo soepeltjes is gelopen, en dat ze niet voor niks dit gedrag (zeker richting haar moeder) laat zien.
    Vicky en haar man (naam kwijt :p) lijkt me heel heftig dat heel je familie bij de bevalling wil zijn. Het word gewoon besloten zonder overleg. Ben benieuwd of het ze lukt om ze buiten de deur te houden. Ik zou gewoon niet laten weten dat ik aan het bevallen ben :o: .
    De 2 dames weet niet wat ik daarvan vind, ik hoop vooral voor ze dat ze nu een gezond kindje krijgen.
    Het andere “grappige” stel vind ze wel leuk samen. Dat nabootsen van de weeën bij die mannen vind ik nooit zo natuurlijk overkomen. Het gaat daar echt van 0-100 volgens mij.
    Het “zweefstel” vind ik echt helemaal niks.

Suzi98 vindt dit leuk.
  15. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Net begonnen aan aflevering 3 na aflevering 2 bijna helemaal geskipt te hebben. Ik ben vooral benieuwd hoe de bevallingen gaan en wat die mannen ervan vinden, vooral die ‘grappige’. En ik ben heel benieuwd wat er nog overblijft van de zweverige ideeën bij dat ‘zweefstel’ als de bevalling echt begint. En ook bij Natalie trouwens, zij doet alsof het haar allemaal niet zoveel uitmaakt, terwijl ze blijkbaar al heel lang een kindje wil… Heel apart, misschien gewoon een houding voor de camera maar wel raar. Extreem heftig dat stel wat hun kindje verloren is trouwens, ik huil steeds met ze mee, pff

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik heb het meeste van hun doorgespoeld :|

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik ook terwijl ik daar normaal gesproken echt wel ‘tegen’ kan.

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    De y/ie namen zijn wel in trek ;)

19. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik vind het wel ‘grappig’ dat juist bij het hele spirituele stel de bevalling het meest medisch is geworden. Ze zien er ook wel de lessen van in, wel mooi hoe ze erop terug kijken.

Suzi98 vindt dit leuk.
  20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.684
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind de naam van die grappenmaker echt zo gepikt en niet origineel!

Bobbie Milly en hun achternaam ook nog beginnend met BR
    Naar de actrice Millie bobby Brown.:rolleyes:

Deel Deze Pagina