We hebben in principe de naam voor ons meisje. Maar nu ga ik twijfelen. We hadden bij onze jongens als een meisje naam maar helaas niet mogen gebruiken. Ik wilde de naam eigenlijk weer gebruiken maar mijn vriend vond ineens een andere leuke dan. Een naam die ik ook leuk vind. Ik twijfel nu dus..erg he.. haha. Onze jongens heten Justin en Jesper.. *Justin, Jesper & Yenthe (de naam die we nu hebben) of *Justin, Jesper & Jasmijn (de naam de we met de jongens al hadden). Zou graag jullie mening willen weten
Jasmijn! Dan hebben ze alledrie hun eigen klank... De "uh" , de "è" en de "à" Bij Yenthe beginnen er twee namen hetzelfde.
Ik ben het hier wel mee eens, Jasmijn vind ik mooier klinken bij elkaar. Maar Jesper en Yenthe kan ook prima...
Ik vind Jasmijn niet zo in het rijtje passen bij Justin en Jesper, maar vind de opmerking van Croissantje mbt de verschillende klanken wel terecht. Wat vind je van Justin - Jesper - Jinthe? Lijkt op Yenthe, maar toch wel de verschillende klanken ?? Succes met jullie keuze!
Jasmijn leuker dan Yenthe maar Jinthe vind ik er nog leuker bijpassen. Misschien is dat nog een optie?