ik heb oei ik groei op tv ontdekt super leuk, ik neem de serie op (digitaal) handig! het ging over de taalontwikkeling afgelopen keer, volgende keer gaat het over de motoriek. Ik heb er al van geleerd. Oei, ik groei! Groeit mee met jou en je baby.
ik heb een paar keer gekeken maar ik erger me werkelijk helemaal kapot aan de verkapte nutricia reclame van het voedingsdeskundige item. (of frisio of welk bedrijf het ook was) en de andere items over eten trouwens ook!
ik hou er ook niet van...ze gaan ook uit van flesvoeding na de 6 maand? Vind ik echt not done op tv! (sowieso niet..al geef ik helaas wel fv..) Ook laten ze kinderen alleen met fisher price dingen spelen, vind het een grote reclame zooi..
Dan ben ik zeker 1 van de weinige die het juist wel goed vind dat er ook aandacht besteed word aan FV Of beter gezegd ik vind dat ze aandacht aan beide moeten besteden omdat ook beide gebruikt word en niet alleen het 1.
Ik ben ook wel blij met het programma Natuurlijk moet je niet persé wat doen met de tips, maar sommige dingen zijn toch wel verhelderend!
Vind het ook wel eens fijn als er niet een keer standaard aan alleen aan bv gedacht word! Naar mijn gevoel doen ze het ook wel beide.
Hier hebben we een speciaal topic voor http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/293569-oei-groei-tv.html