Hoi meiden, Ik heb me in het winkelcentrum een Zappelinpakket laten aansmeren Dit gaat via het bedrijf de locomotief en nu lees ik dus alleen maar slechte verhalen daarover en heeft Zapp er helemaal niks mee te maken. Het pakket zou zijn 4 x verschillende boekjes e.d. voor 9,95 en dat in 3 maanden tijd. De betaling per automatische incasso. Nu zou ik er eigenlijk toch vanaf willen maar weten jullie of dit nog mogelijk is en wat de 'regels' daarvoor zijn? Groetjes Debzie
Je kunt ze binnen 7 dagen een brief sturen met de opzegging (volgens mij gaat die termijn zelfs pas in als je hun schriftelijke bevestiging hebt ontvangen).
Heb je dit al gelezen ? Ik heb een Z@ppelin-kinderpakket besteld maar ik ben niet tevreden op Z@ppelin als je nu al twijfels hebt zou ik het zeker opzeggen als dat mogelijk is ( Lijkt me wel )
Dat had ik inderdaad ook gelezen :x Mijn handtekening staat er ook op want moest uiteraard gelijk tekenen! Heb niet het idee dat we nog een schriftelijke bevestiging krijgen trouwens!
Lees hier maar eens, volgens mij valt dit gewoon onder colportage http://www.anwb.nl/binaries/pdf/over-anwb/rechtshulp/rechtshulpwijzers/rhw_bedenktijd.pdf?TRANSID=720437403&m4n_aid=11079
je hebt altijd recht om iets op te zeggen en gaan ze toch incasseren? dan kan je het bedrag terug laten halen door de bank.
oh en de brief aangetekend versturen, ook als ze je toch de boeken sturen, aangetekend terug sturen. dan kun je bewijzen dat je de producten niet hebt.
Hey debz ik heb me ook een keer zoiets laten aansmeren, gelukkig ben ik er binnen 7 nog vanaf gekomen. Maar dat moet je ook echt niet, want mijn broer heef dat toen niet gedaan, eerder dat hij ervan af was duurde erg lang.