Zojuist heb ik leuke crocsmodellen gezien in maat 23. Heeft iemand ervaring met crocs voor een dreumes van 1 jaar en 9 maanden? Ik vraag me af of de zool niet te hard is en of het wel goed voor de voetjes is. Voor de rest zie ik allemaal gympjes overal en heb altijd gehoord dat gympen slecht voor de voeten zijn. Thuis draagt ie slofjes of op blote voeten. Hij loopt en rent al goed. Wat draagt jullie dreumes van de zomer aan de voeten?
Mijn nichtje van 1,5 en neefje (toen hij ze kreeg was hij twee ofzo) hebben ze ook. En ze lopen er prima op hoor. Ik geloof dat ze ze wel via internet hebben besteld.
Mijn zoontje liep met 1 jaar op crocjes op vakantie. Te schattig. Hij kon er goed op lopen maar niet op spelen. Het was meer voor de leuk dan echt om te lopen
Schattig zijn ze, probleem hier is dat ze te breed zijn dus er mee gaat vallen. Dus zou gewoon even passen als je er zin in heb.
hier ook crocs, de echte dan, gekocht toen de oudste anderhalf was. hij heeft er heerlijk op gelopen, het is een goed voetbed en de schoentjes luchten uiteraard ook goed. niets mis mee, ik denk dat je kind beter op crocs kan lopen zomers dan op sandalen van de schoenenreus van 10 euro. (vb) deze zomer gaan we zeker weer een paar halen voor de mannen. x
hier zaten ze ook prima. Ze heeft ze uiteraard niet elke dag aan gehad. ideale dingen want je kunt ze ermee in t badje laten spelen zonder dat ze uitglijden. Als we echt gingen wandelen had ze wel "goeie" schoentjes aan, maar voor erbij zijn t echt ideale dingen!
Ik heb ze vorig jaar zomer ook gehad voor mijn zoon maar hij liep er niet graag op en ze zijn dus ook niet veel gedragen.
Hier heeft ze crocs aangehad toen ze 14 maanden was op vakantie. Ideaal, ze liep er goed op en kon er zo mee het water in.
Wat vind jij betaalbaar? Op de website van crocs zelf hebben ze hele leuke modellen bijvoorbeeld maat 23 rond de 20 euro. In vergelijking met 'normale' schoenen voor 75 euro vind ik dat wel betaalbaar
ik heb ze ook gekocht vorig jaar op vakantie maar ik vind ze waardeloos... voeten zitten er niet goed in en dat riempje nog maar niet over te spreken... pfff... vind ze ook verschrikkelijk om aan te zien dus hier zijn ze in de ton beland