Poging tot zitten ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje heeft motorisch een achterstand dus alles loopt wel net iets anders. Hij heeft sinds een tijdje dat ie na zijn flesje als ie nog bij mij op schoot ligt zich aan mij probeert op te trekken en zie nu oook dat als ie op het speel kleed ligt zijn boven lichaam probeert omhoog te krijgen. Hij kan sinds een korte tijd nu zelf rollen naar buik en weer terug rollen. Zou dit optrekken en proberen omhoog te komen met zijn boven lichaam een poging tot zitten zijn ?

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ja hier ging ze wel eerst een soort "buikspieroefeningen" (zo zag het eruit :D) doen als aanloopje naar het zitten.
    Uiteindelijk is ze gek genoeg niet op die manier gaan zitten maar vanaf buikligging opdrukken. Inmiddels doet ze t al een tijd op beide manieren, dus ook via rugligging gaan zitten of staan

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha je verwoord het inderdaad goed het ziet er inderdaad echt uit als buik spier oefeningen :D . Ik ben benieuwd wanneer ie dan echt uit zich zelf gaat zitten :D

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Mijn kindje doet die buikspierbeweging sinds ze drie maanden is. Maar sinds een week of 2 kan ze echt goed zelf gaan zitten vanuit rugligging. Ze is net zo oud als jouw zoontje.

Deel Deze Pagina