Quinny zapp extra 2

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Saskia86, Dec 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

Dec 7, 2015
    163
    22
    18
    Female
    Hallo

Mijn dochter van 19 weken is nu ongeveer 60 cm en weegt 5.5 kilo ongeveer. Tis nog een kleintje maar ze wil niet liggen ..niet om te spelen..Ze wil alleen zitten of "staan". Ik heb een wandelwagen van maxi cosi maar dat vind ze niks dus als ik daar mee op pad ga is het huilen en krijsen. Gevolg..
    Ik loop met haar op mijn arm
    Nu heb ik de quinny zapp extra 2 gekocht zodat ze kan zitten maar ook liggen
    Maar moet ik die verkleiner nu nog doen? Vanwege die zithoek in de buggy. Die verkleiner kost 59 euro en vind dat best prijzig voor Nog een paar weken.. Wat vinden jullie of hebben jullie tips

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Kan je er anders zelf geen kussentje in doen? Ik heb dezelfde kinderwagen, maar mijn dochter is al wat groter dus ik weet niet hoe het bij kleine baby's zit. Maar als je dus zelf een kussentje erin doet en de wagen op ligstand doet ligt ze misschien ook stevig.

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,832
    2,255
    113
    Ik vind t best klein nog zonder... Misch op MP kijken? Ikcheb deze buggy ook
    De stof onder haar, is vrij dun. Zou ook een goede warme voetenzak kopen of een extra plaid ofzo onder haar leggen!

Event ookcleuk is een draagdoek! Mijn zoontje vond en vind de wagen echt stom, draagdoek is hij altijd vrolijk in. Of hij slaapt lekker bij mij ^^

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Ik vind 19w nog jong voor in zo 'n plooibuggy.. Doet die verkleiner veel af?

Mijn dochter zit pas in een plooibuggy sinds ze 14/15 mnd is, toen zat ze er pas fatsoenlijk in...

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,832
    2,255
    113
    Tja ik had een kinderwagen, overgenomen via via, maar de buggyinzet was zo stijfen hard, hij zat er vreselijk in. Hij is nogal groot en paste al snel niet meer in de reiswieg. Na een tijdje draagdoek toch deze buggy gekocht en sindsdien zit hij als een prins. Zonder verkleinkussen trouwens

Share This Page