Doorslapen..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kissie, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Mijn dochtertje mocht van het cb meer in de fles en heeft sindsdien 4 nachten achter elkaar doorgeslapen. Zou dit blijvend zijn of kan ze nog weer terug vallen in haar oude patroon? Wat deden jullie kindjes.. Na de laatste fles van 23 uur slaapt ze niet vanzelf. Wij moeten er bij gaan zitten aaien en haar steeds het speentje geven. Is dit erg om haar dit aan te wennen of zal zij ooit vanzelf in slaap gaan vallen?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoe oud is je kindje?

3. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Vandaag 5 weken. Het is aardig vroeg volgens mij dat ze vanaf nu al elke nacht doorslaapt, dus ik houd er rekening mee dat ze binnenkort nog wel eens om 3 uur wakker gaat worden..

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    Britt slaapt sinds een week of twee ook door, en is in deze weken nog een keer 's nachts wakker geweest voor een flesje.

Ik zou je beeb er niet teveel aan wennen om erbij te gaan zitten om in slaap te vallen. Volgens mij leren ze dat wel snel en dan kom je er niet meer zo makkelijk vanaf.
    Wij doen hier wel altijd hetzelfde ritueel bij het slapen gaan en voordat
    we het kamertje uitgaan laten we altijd z'on muziekding spelen zodat ze weet dat het tijd is om te gaan slapen......en dat werkt goed

5. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hadden wij ook youame sliep met 7 weken al door
    ze moest eerst in slaap vallen bij ons anders werd ze boos
    toen had k zo'n muziek doosje gekocht en k hield der lamp uit op der kamer zodat als ze wakker werd in een donkere kamer was dat ze niet ineens weer wakker was
    en het hielp goed

6. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Vannacht weer tot half 8 geslapen heerlijk! Dit is al de 5e nacht... Zo doorgaan hoop ik.

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

Feb 5, 2007
    1,120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Onze Annika sliep na 3 nachten al door. Ik mocht haar niet langer dan 6 uur laten doorslapen. Na 4 weken zeiden ze op het CB dat ze maximaal 10 uur mocht doorslapen. Sindsdien slaapt ze van half 11 tot 7. Ik heb wel eens iemand gehoord over dat het niet goed zou zijn voor de suikerspiegel, maar dat is volgens CB niet waar.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    en heeft ze nooit meer een nachtje gehad dat ze een keer 's nachts kwam voor de voeding? Ik zit er aan te denken als Esmee nu een keer om 3 uur weer wakker wordt haar stil proberen te krijgen met de speen zodat ze er niet weer aan went om 's nachts voeding te krijgen.

9. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Vannacht kwam Esmee om 5 uur met een poepluier :cry: . Daarna maar een flesje gegeven omdat ze toch niet ging slapen. En ze sliep toen tot 9 uur. Kijken wat ze vannacht weer doet.

10. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    hey kissie,

hopen dat ze vannacht weer lekker doorslaapt. Estelle heeft toen ze 3 weken oud was 4 nachten achter elkaar doorgeslapen. Wij helemaal trots. Maar helaas heeft ze na die 4 nachten nooit meer doorgeslapen! Ze krijgt nog steeds rond 4 uur een nachtvoeding omdat ze geen genoegen neemt met een speentje of iets anders.... Ik vind het gelukkig niet erg meer ik ben er gewoon aan gewend geraakt!

Manouk

11. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    En hoe oud is ze nu?

12. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Vannacht was het 4 uur met een poepluier! Worden jullie kleintjes hier ook wakker van of slapen ze hier wel om door?

13. hier kan ik hem bij wijze van met een poepluier naar bed brengen, geeft ie geen kik hihi
    doe het natuurlijk niet hoor hihi

14. Niet meer actief

ze vallen zo nu en dan weleens terug hoor, dat hoort een beetje bij fases... maar meestal is dat met een weekje dan weer voorbij.

15. Natasja en Demi

Feb 20, 2007
    7
    0
    0
    Inkoop
    Oosterhout Noord Brabant
    Demi is nu 2 maanden en een dag en slaapt ook nog niet door. Ze is wel 5 weken te vroeg geboren dus ben bang dat we er voorlopig nog wel aan vast zitten, maar ja dat is niet anders. Als je sommige moeders hoort dan is het zomaar opeens voorbij, kan ik me nu nog niet voorstellen, maar ze zeggen het. Ze komt nu altijd rond de klok van half 4, maar als ze doorslapen dan komen ze toch niet in een keer pas om 7 uur ofzo ?
    Liefs Natasja

16. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja hier wel hoor. Komt vast wel goed. :)

17. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoii het is idd zo dat de meesten zo op de een op andere dag doorslapen youame kwam ook meestal rond uur of 4 toen ze 7 weken was sliep ze ineens door van 23.30 tot 9.00

18. hier ook ineens van 00.00 tot half 7 en nu ineens van een op andere dag is het zo dat hij tussen 7 en 8 een fles krijgt en word hij volgende dag tussen 7 en 8 (minimaal) wakker, kan ook later zijn

19. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik vraag me af vanaf welke leeftijd je hiermee kunt beginnen.

20. vosje

vosje Actief lid

Jan 25, 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Wout kwam ook eerst snachts rond 3 uur. Na 3 weken sliep hij in een keer door, van half 11 tot 7. 2x is hij nog even s'nacht een x geweest. net voor zijn 2de maand sliep hij van half 8 tot half 8. sinds 3 dagen komt hij weer om 6 uur :(. Dus ik denk dat hij nu weer minder slaap nodig heb. We zien wel hoe het loop.

Als hij s'nachts kwam dan gaf ik hem gewoon een flesje.

Share This Page