Rust en regelmaat

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Elin78, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben de eerste paar weken veel thuisgebleven, ik kon zoiezo niet veel omdat ik me niet zo goed voelde en moest al werken na 2 weken dus had geen energie over om ook nog ergens naartoe te gaan.. dus hij is heel veel thuisgebleven..

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    rust en regelmaat kwam hier pas echt aan de orde toen ik weer moest gaan werken. jamie was toen 4 maanden oud. ik heb hem wel altijd op bed gelegd als ik zag dat hij moe was. maar jamie is gelukkig een erg vinnig kereltje. ook nu eis ik dat hij naar bed of in de box gaat als hij moe word zodat hij wel de slaap krijgt die hij nodig heeft. dus hij slaapt eigenlijk op tijden wanneer hij zelf aangeeft dat hij moe is. eten krijgt hij hier wel op vaste tijden. het enige vaste "slaap" tijdstip is 's avonds. om 9 uur ligt hij op bed.

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ook hier zijn we van de rust en regelmaat en het werkt supergoed! Ik had hetzelfde en nu nog steeds eigenlijk. Ze is hooguit anderhalf uur wakker maar ligt er meestal na een uur al in. Ik denk niet dat je hem te kort doet, je zou hem eerder te kort doen als je hem wakker zou houden :) Als je kind die slaap nodig heeft, lekker laten slapen. En de tijd dat ie wakker is goed besteden!
    Ook hier 1 keer per dag zowieso de deur uit. Of wandelen, of bij iemand op de koffie. Gewoon even een frisse neus halen.

Share This Page