rust en regelmaat

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mar001, Sep 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier ook rust en regelmaat en het werkt zo goed!! voeden spelen in bed..naja soms is het voeden en dan naar bed hij geeft heel goed zelf aan wanneer hij wilt slapen en is dan ook binnen no time in dromenland. inbakeren heb ik geprobeerd maar dat wilt ie absoluut niet hebben. lekker zijn eigen bedje..vuistje om op te sabbelen en hij slaapt heerlijk.

de uitjes probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden want hij slaapt alleen echt goed in zijn eigen bedje. ben laatst een weekendje bij mijn broer wezen logeren met maddox erbij maar dat was zoo zielig ik kon echt merken dat ie van slag was en dat hij voelde dat dat niet zijn vertrouwde omgeving was. huilen, niet goed willen eten van de hazeslaapjes doen. nee dat doe ik voorlopig niet meer.

@ireen: kindjes die een beetje kribbig worden als ze van hand tot hand gaan worden vaak als huilbaby gezien terwijl dat idd niet waar is. maddox vind het helemaal niet leuk om van hand tot hand te gaan en als alle visite weg was kregen we hem bijna niet stil. wij laten dat nu ook niet meer toe. het zal me een worst wezen wat de omgeving hiervan vindt. voor ons is het geen pretje om met een ontroostbare baby te zitten en voor mijn kind is het nog minder leuk om steeds doorgegeven te worden

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Ja, ik heb ook zoiets van : boeiend wat jullie daarvan vinden, het is ons kindje en wij weten wat het beste voor hem is.
    Maar toch krijgen wij weinig begrip van omgeving (temeer omdat zijn neefje een heel makkelijk kindje is en zijn ouders alles best vinden) en als we een keer zeggen datn het niet altijd even goed gaat wordt ons kind afgeschilderd als huilbaby!

Vaak is ie ook al doorgegeven voordat wij zowiezo kunnen zeggen dat we dat niet willen en ik vind het erg lastig om zo beperkend te zijn.

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Hier weer anders, we krijgen juist veel begrip voor de puckababy. Ze wordt niet afgeschilderd als huilbaby want dat is ze dus ook helemaal niet. Ze huilt juist omdat ze niet kan slapen en daardoor te moe is, maar een huilbaby is ze absoluut niet.
    Gisteren heeft ze de hele dag geslapen tussen de voedingen door, en vannacht zelfs van half 10 tot zes vanochtend! Heerlijk..
    Vandaag gaat het weer even wat minder, maar goed, teveel verwachten is natuurlijk ook niet goed. Morgen naar de osteopaat, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen:)

Share This Page