Wakker baby of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Mijn dochtertje van bijna 8 wkn slaapt overdag ontzettend slecht. Ze heeft vandaag in totaal maar zo'n 3 uur geslapen terwijl ze wel duidelijk aangeeft moe te zijn. Weet onderhand echt niet meer wat ik hiermee moet: rust, regelmaat, niet te veel prikkels of juist ietsjes langer oplaten. Ze heeft dit al vanaf de geboorte en daarom zijn we op een gegeven moment gaan inbakeren. Het inbakeren heeft alleen veel te weinig effect vind ik. Het is niet zo dat ze de hele dag huilt ofzo maar ze kan de slaap niet vatten. Herkenbaar en wat kan ik er aan doen?

Liefs Eva

2. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    O ja, nog vergeten. Ze maakt echt hazenslaapjes en ligt soms een uur of langer rond te kijken. Kan dit misschien ook koemelkallergie zijn? Hoorde nl dat baby's dan ook niet of weinig slapen.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Is ze verder tevreden? Of onrustig? Veel huilen? Slaapt ze 's nachts wel goed?

Niet alle baby's slapen veel nl. Onze oudste dochter sliep toen ze baby was ook heel weinig overdag terwijl de jonste dochter juist heel veel sliep! Kian zit er tussenin. Hij doet s morgens een hazeslaapje steeds en s middags een dutje dat varieƫrt. 's Avonds en 's nachts slaapt ie wel goed.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier hetzelfde als bij Judith. Onze zoon is nu 10 weken en die heeft al weken dat hij weinig slaapt overdag. Verder is hij wakker en alert en tevreden. Doet af en toe een hazeslaapje. Maar 's nachts slaapt hij juist super goed. Dus het is verder eigenlijk geen probleem.

Deel Deze Pagina