Hallo lotgenoten Ik heb eigenlijk 2 vragen: Tot welke week hebben jullie op je buik geslapen? Ik merk de laatste tijd dat het voor mijn gevoel een beetje in de knel komt... Geen idee of dat kwaad kan. Verder heb ik al een week last van slapeloosheid tussen 3 en 6 uur 's morgens... Ik heb er eigenlijk geen verklaring voor, ik voel de uk nog niet en ik word ook niet wakker van de warmte. Wel moet ik natuurlijk altijd plassen, maar kom daarna dus niet meer in slaap. Zijn er meer vrouwen die daar last van hebben zo vroeg in de zwangerschap?
De eerste vraag: ik kon tot 20 weken bij beide zwangerschappen wel op mijn buik liggen. Maar kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik ben opgehouden met op mijn buik te slapen. Slaap nu soms ook nog op mijn zij richting mijn buik. Hoewel ik dan vriendelijk doch krachtig weer richting zij getrapt word . Tweede vraag kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb tot een week of twee geleden prima geslapen maar nu is het slapen een hel. Vooral door de warmte, geen lekkere houding kunnen vinden en een trappend wurm. Ik hoop voor je dat je snel weer lekker slaapt!
tot een week of 16 denk.. en slecht slapen doe ik eigenlijk sinds ik weet dat ik zwanger ben al.. al moet ik zeggen de laatste 3 weken gaat het al een stuk beter.. op vannacht na.....
Ik slaap nu ( met 22 weken ) nog wel op mijn buik maar dan half op mn buik met mn ene been hoog opgetrokken. Ligt dan prima maar plat op mn buik ligt niet lekker meer, alsof er een opgeblazen ballon onder mn buik ligt. Ik heb wel een periode slecht geslapen, hoe het kwam weet ik niet, maar gelukkig is het vanzelf weer overgegaan. Wel was ik in die periode erg moe en sliep weleens overdag waardoor ik waarschijnlijk 's nachts slechter sliep.
Hier nog een buikslaper. Bij de eerste tot 23 weken ongeveer. Bij de tweede tot 34 weken. En bij de derde tot 25 weken ongeveer, kan ook eerder zijn geweest, ik heb veel bloedingen gehad en daardoor bang dat t erger zou worden dus kan best ook nog voor de 20 weken zijn geweest.
jeetje best veel mensen die toch nog enige tijd op hun hebben geslapen vond het zo'n naar gevoel dat ik het niet meer deed met 12 weken.. voelde net of ik op een tennisbal lag.. af en toe werdt ik midden in de nacht wakker omdat ik weer op mijn buik was gaan leggen nu gebeurt dat niet meer
hoi hoi, ik ben nog niet zo ver als die andere dames maar ik kan ook al niet meer op mijn buik liggen, dan is het net of ik op een ballonnetje lig en das niet confortabel. ik slaap op mijn zij met een rolkussen tussen mijn benen en dan een beetje naar voren geleund en dat gaat prima. en dat je zo in een keer wakker ben en niet meer kan slapen heeft echt met je hormonen te maken dus ernstig is het niet alleen erg vervelend. gr suuzie
Ik slaap nu nog op mijn buik... Alhoewel de laatste week is het meer half zij/half buik slapen geworden omdat meneertje het niet lekker vindt als mama op haar buik ligt en dan flink begint te schoppen Slapeloosheid heb ik met vlagen...ligt er ook een beetje aan of ik ontspannen ben of niet...
hoi hoi, Ik kon al bij een week of 8 al niet meer op mijn buik liggen omdat het niet prettig aanvoelde. Inderdaad alsof je op een ballon ligt. Ik heb tot een week of 13 slecht geslapen, veel naar de wc en dan niet meer in slaap komen. Daarna ging het stukken beter. slaap nu weer lekker door (meestal dan...) Succes!
Ik ben nu 35 weken en ik slaap af en toe nog steeds op mn buik, heb wel een goed matras dus wie weet scheelt dat. Hou het niet heel lang vol, er wordt vanzelf geprotesteerd door de kleine. Maar ik lig wel veel op mn zij en dan hangt mn buik ook wel naar beneden. Mn slapeloosheid blijft erg wisselend. Zo slaap ik meerdere nachten achter elkaar door, andere nachten hoef ik alleen maar te plassen en slaap zo weer verder. Maar er zijn ook nachten dat ik zo 2 uur achter elkaar wakker ben. Erg wisselend dus. Succes met je nachtrust!
Bij mijn dochter heb ik zeker wel tot een week of 24 op mijn buik kunnen slapen Nu probeer (let wel PROBEER) ik nog op mijn buik te slapen maar het is meer buik/zij want heb best al wel een buik dus lukt nu niet echt meer helaas! Dat worden weer slapenloze nachten om een goed plekje te vinden in mijn slaaphouding! bah haha
Ik merk nu de afgelopen week dat ik goed in slaap kom vol op mn buik maar als ik wakker word dan heb ik buikpijn. Dus ik zal het wel niet lang meer volhouden. Bij mn vorige zwangerschap ging ik dan half op mn buik liggen met 1 been over een voedingskussen geslagen. Dit was een goed alternatief en dit heb ik volgehouden tot het einde. Het slechte slapen, tja, ik denk dat het periodes zijn. Mijn vorige zwangerschap heb ik er helemaal geen last van gehad en nu heb ik tussen de 8e en 11e week last van gehad. Ik sliep toen 3 a 4 uurtjes op een nacht. En ik zal er vast nog wel een keer last van krijgen...