Hallo, Ik zal mn verhaal in het kort proberen te schetsen..... Eind mei jl. is mn laatste ongi geweest (heb een normale cyclus van 21 a 22 dgn, en wat altijd netjes heeft verlopen!). Nu zitten we bijna alweer in eind juli, maar nog steeds geen ongi . In die tussenliggende periode van mei tot nu juli, heb ik wel lichtrozige/bruinachtige afscheiding gehad, en wat vrijwel na enkele dagen weer over was. In de meeste gevallen als ik die afscheiding krijg en heb, dan weet ik dat mn ongi ieder moment kon uitbreken....Maar tevergeefs . Toen kreeg ik ook daarbij accuut en spontaan last van diarree...Het kwam zo opzetten, en was ook zoweer weg. *** Mn HA en de gyna hielden het op; Darmvirus/infectie...dit gaat wel weer over zeggen ze! Nou ja over??? Is wel indd stukken minder geworden, maar hoef maar wat iets verkeerds te eten, of het valt misschien verkeerd...dan is het weer een misse boel :x! Ik ben met deze wegblijvende ongi klacht al naar mn HA geweest, en die heeft me doorgestuurd naar het zknhuis (naar de gyna). De gyna heeft in dit geval vele onderzoeken verrricht, zoals inwendige onderzoeken tot bloedonderzoeken....en hcg waarde! Het 1ste wat de gyna mij destijds vroeg was; probeert u zwanger te worden mevr. Dusss....ik natuurlijk vragen van hoezo??? Maar helaas kreeg ik hier geen antw. op. Uit de vele onderzoeken wat ik gehad heb (incl. zwangerschapstest) bij de gyna, waren alle testen "Negatief" kortom, niks aan het handje. Het enige wat ze heeft ontdekt is een cyste in mn baarmoeder (dit heb ik in 2006 ook gehad, maar toen 2...En die hebben ze destijds operatief verwijderd!), en volgens de gyna kon dit miss wel de oorzaak zijn dat mn ongi weg blijft. Maar dat kon geen kwaad zei ze....aldus mn gyna! Nu heb ik vanaf begin juni behoorlijke pijn in/aan mn boobs, en knuffelen met iemand is al te pijnlijk voor me. Daarbij heb ik zo nu en dan lichte krampjes en steekjes in mn onderbuik....en die ook behoorlijk opgezet is. Krijg zo nu en dan wel eens te horen van mensen van; goh meid, ben je zwanger .....Hmmmm. En afgelopen vrijdag heb ik maar 1 malige witte afscheiding gehad! Kortom, ik weet me nu ff geen raad ermee.... Want heb het idee dat niemand me serieus neemt, en dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Mn intuitie zegt (en blijf erbij) er is iets niet pluis of in orde van onderen. Want dit heb ik nog nooooooit mee gemaakt! Hopelijk kun jij (of iemand vd meiden misschien , die dit lezen) me meer duidelijkheid erin geven of vertellen. Want ik weet het echt niet mee nu...! Liefs Duivinnetje
Hoi Duivinnetje, wat vervelend voor je zeg, ik kan me voorstellen dat e er ontzettend onzeker van wordt. Heb je onlangs nog een test gedaan, want je kunt intussen misschien wel zwanger zijn. De klachten die je hebt kunnen daar inderdaad op duiden, maar helaas komen ze ook wel eens voor zonder dat je zwanger bent. Het ligt een beetje aan de grootte en de plek van de cyste, maar ook hierdoor kun je deze klachten krijgen, een cyste kan wel eens de hormoonhuishouding beinvloeden. Er zijn al wel een hoop zinnige test gedaan en ik ben het wel eens met wat de gyn zegt. KLinkt om moedeloos van tr worden, maar ik denk inderdaad ook dat je op het moment even niets anders kunt doen dan afwachten. Maak gewoon een afspraak met je gyn/HA dat je op een bepaalde datum voor controle komt om eventueel je cyclus op te wekken. Kun je in ieder geval door. Maar doe nog even je testje, je weet maar nooit. Groetjes Brigitte