Zijn er nog meer meiden die rust moeten houden? Ik heb sinds 29 weken al 3 keer in het ziekenhuis gelegen ivm prematuren weeen. Baarmoederhals wordt wel korter maar nog binnen de perken maar moet me thuis rustig houden. Heb hier een peuter va 2 rond rennen en last van nesteldrang dus best lastig
Ja hiero ook. Zit vanaf 27weken thuis. Ivm verkorte baarmoedermond /cervic. Aangezien k staan werk heb was dit niet optimaal kreeg vaak hardebuiken. Sins k thuis zit en rust houdt is de harde buike verminderd. Cervix is verkort maar gelukkig niet nog korter geworden. Ivm met mijn geschiedenisnis dit juiste keus rust houden. Ben vorig jaar mn dochter verloren. Door vroegtijdige weeën en met 27 wk bevallen heb haar 4 dagen mogen mee maken. Xx
Ik vanaf week 17 Met 23'5 en 30,5 celestone en weeenremming gehad ivm veoegtijdige weeen en verkorte cervix.2 keer 8 dagen in het sophia kinderziekenhuis gelegen. Al die tijd alle onrust gebleven in mijn buik. Harde buiken, voorweeen. Ookk bekkeninstabiliteit door de bedrust en nu een verhoogde bloeddruk sinds 2 weken maaar morgen alweer 35 weken!! 10 weken bedrust gehouden met het resultaat dat ik nu wel al zo ver ben!! nu sinds een week doe ik weer wat meer!
Jep hier ook... Ondanks de vroege termijn. Ik heb lichamelijk zwaar werk ( IC verpleegkundige) en vanwege mijn voorgeschiedenis sta ik onder strikte controle van de gyn. Daar afgelopen week een keer extra langs geweest ivm buikpijn en een nacht met harde buiken, en moest gelijk minder werken. Werk nu 3 halve dagen, niet meer in de zorg. Verder mag ik niks meer tillen of sjouwen, of zwaar huishoudelijk werk doen. Arme man van mij .
Ik vanaf 32 weken ivm groeiachterstand baby. Ik baalde flink maar als ik de andere reacties zie dat valt het bij mij nog wel mee haha. Ik baal alleen heel erg dat ik in principe niet buitenshuis mag. Ik hoef niet de hele dag in bed te liggen maar het is niet de bedoeling dat ik op pad ga. En in huis mag ik ook niks doen (maar dat vind ik uiteraard niet zo erg).