Ben vanmorgen wakker geworden met heel hevige pijn in mij zij, rug en lies. Het is wel al wat gezakt maar vanaf ik mij rechtzet of begin te stappen komt de pijn in alle hevigheid terug. Is dit bandenpijn of iets erger?
Dit klinkt voor mij niet als bandenpijn. Ik denk eerder aan bekkenpijn. Kun je je pijn iets beter beschrijven?
Bandenpijn voelt meer naar dan echte pijn en ik vond dat het leek of er iemand mijn spieren aan het oprekken was. Ik heb BI gehad en ik moet zeggen dat wat jij zegt een erg beknopte uitleg is van een vorm van BI eigenlijk.. Hoe ver ben je? En moet je binnenkort nog naar de vk? Dan zou ik dat zeker even zeggen. Want je moet er niet zo maar mee blijven lopen. Grote kans dat je dan steeds meer pijn krijgt, gaat forceren of na je bevalling nog last houdt!
Ben nu 27 w en pas over drie weken een afspraak. De pijn zit rechts boven mijn heup en trekt vandaar naar mijn buik, omhoog in mijn zij en naar mijn rug. Als ik een beetje druk zet op wc dan krijg ik echt vlammende pijn zn kan ik niet meer rechtop lopen. Vanaf dat ik ga liggen of zitten is de meeste pijn weg. Ik had donderdag controle, alles was ok en hier vrijdag plots mee opgestaan....
Klinkt inderdaad meer als bekkenpijn. Toch even aan de bel trekken, want het is goed om daar snel iets mee te doen, om problemen op de lange termijn te voorkomen. Bijvoorbeeld hulp van fysio/bekkentherapeut en veel rust. Bij mij kwam het ook vrij plotseling rond 29 weken en werd snel erger. Weg gaat het niet meer (tot aan de bevalling iig) maar kan met wat tips en trucs er redelijk mee om.
Ok bedankt. Vanmorgen was het weer veel minder. Ga dus nog even afwachten tot na het weekend, tenzij het ineens weer zo hevig terugkomt ( hoop van niet)