Heel gek, maar op een een of andere manier zit de stoelverkleiner elke dag onder de etensresten Ik blijf het ding wassen, dus op zoek gegaan naar de plastic versie.... Nergens te vinden!!! Ik heb wel een plastic inzetstoeltje gezien, maar die kan je niet (goed) vast zetten. Iemand een idee? Maar een tweede bij kopen? Deze heb ik:
Wij hebben een plastic stoelverkleiner van de BabyDump: Isi Stoelverkleiner Kroon Fuchsia | Kinderstoelen | Baby-Dump Superschattig! Deze kun je alleen niet vastzetten, maar hij blijft wel goed zitten hoor, dus het is ook niet echt nodig. Ze hebben anders ook deze: Stoelverkleiner | Kinderstoelen | Baby-Dump En die kun je allemaal wel vastzetten! Volgens mij zijn ze allemaal plastic.
Die kroon is inderdaad wel superschattig!!! Misschien moet ik er dan toch maar zo eentje aanschaffen, omdat het helemaal "los" zit dacht ik dat ie misschien weg zou glijden ofzo... Ik zie dus weer eens spoken
Oh die kroon is leuk zeg!! Zelf hebben we gelukkig een afwasbaarzitje (tripp trapp) want anders is het idd iedere dag wassen!!
Nee hij blijft prima zitten. Het tuigje gaat er omheen, en hij zit ook klem er tussen. Hij verkleint alleen niet zo erg. Hier mijn dochter er in toen ze er nog maar net in bleef zitten (5,5 mnd):
Ik heb dezelfde stoel en ook een stoffen verkleiner gebruikt. Maar vond het ook vervelend dat 'ie zo snel vies werd. Nu een plastic verkleiner, die los zit, maar gaat prima!
Ahhh wat lief!!!! Je hebt me overtuigd, ik ga 'm ook halen! Doordat er in de stoel van die gaten zitten en in de verkleiner niet dacht ik dus inderdaad dat het niets zou worden.
Ik lees even mee omdat ik ook gek word van de stoelverkleiner die ik nu heb! Doordat het stof is, gaat het 'in de stoel zetten' zo stroef! Een plastic stoelverkleiner zou een goede oplossing zijn en ik vind die kroon ook onwijs schattig. Maar mijn vraag: zou die ook in een meegroeistoel (soort Trip Trap) passen?