Even mijn hart luchten... Vanmiddag had ik opeens veel bloedverlies, we zouden eigenlijk aanstaande dinsdag de eerste echo hebben (ik ben/was nu 9 weken zwanger). De verloskundige heeft ons doorgestuurd voor een spoedecho. Het was al akelig stil tijdens de echo, en ik wist genoeg. het kindje was er nog, maar er was waarschijnlijk al twee weken geen leven meer. Het had de lengte van een kindje van 7 weken. Ik vond het allemaal al zo echt, had echt het gevoel dat het kindje in augustus gewoon zou komen, maar helaas. Ik wens ook alle anderen die dit hebben meegemaakt veel sterkte toe! Dag lief vlindertje van me. Liefs, Anna, je mama
Hee meid, Ik weet precies hoe je je voelt. Gister hebben wij hetzelfde meegemaakt. Zo verwachtingsvol als je het ene moment nog bent, zo hartsverscheurend is het volgende moment. Ik hoop dat ook bij jullie die leegte weer snel wordt op gevuld. Liefs Yvonne
helaas weet ik ook wat je voelt je gaat er naar toe en je komt ook zo leeg een verdrietig terug.... waarom.............. heel veel sterkte