We staan nog maar aan het begin van 2009 en toch wordt het niet mijn jaar Vanmiddag afscheid genomen van mijn broertje, en dat doet pijn En ik voel me gewoon leeg in alles wat ik doe, ik hoop ook zo dat de morfine er voor zorgt dat hij gewoon weg geen pijn zal hebben 26 jaar is toch geen leeftijd om al te moeten gaan, ik snap het niet en zal het nooit begrijpen eerst in 2004 mijn moeder die de strijd niet won en nu mijn broertje die de strijd niet gewonnen heeft moest het even van mij afschrijven........ Hier een foto van mijn broertje http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=62366 liefs Maria
Oh wat vreselijk. Wat een verschrikking om het jaar zo te moeten beginnen. We leven met je mee. Heel veel sterkte!
Wat rot Maria,2 close familieleden in zo'n korte tijd... Ik weet niet wat ik schrijven moet,kan je alleen sterkte wensen.
Lieve Maria, Wat een vreselijk triest bericht zeg...ben er stil van. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen de komende periode. Ik hoop dat je steun kan halen uit het afscheid, dat je die kans hebt gehad. Ontzettend veel sterkte! Elmo