Veel sterkte meid, vorig jaar heb ik ook in één maand tijd drie dierbaren moeten afstaan en ik weet hoe moeilijk het is. Ik hoop dat je op de één of andere manier toch kracht eruit kan halen. Liefs Stephanie
wat jij in 2009 hebt, had ik in 2008. dierbaren verloren. ik las een mooie tekst op de site van een 21 jarige vermiste jongen. inmiddels is dood terug gevonden. hopelijk heb je wat aan deze tekst: Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen. veel sterkte en blijf bij je broertje, hij zal z'n lieve zus nodig hebben.
hey meis ik wil je ook heel veel sterkte toewensen ik weet hoe het voelt om machteloos toe te kijken hoe je geliefde familelid sterft ik hoop dat je weet dat hij altijd bij je zou blijven helaas niet op de manier zoals zoals wij graag zouden willen zien wens jou en je familie heel veel sterkte toe veel liefs nathalie
Jeetje meid, wat erg zeg! Het is toch ook allemaal oneerlijk verdeeld in de wereld he! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte met het grote verlies. hoop dat de rest van 2009 toch nog een lichtpuntje kan brengen...
Allemaal enorm bedankt voor jullie medeleven het zal niet lang meer duren, hij is sinds vanmiddag in een soort van coma geraakt en de morfine is verhoogd.... van slapen komt denk ik niet veel en de komende dagen worden pffffff nogmaals allemaal enorm bedankt liefs maria