Niet echt een wereldramp, maar wel iets wat ik niet leuk vind. Gisteravond hadden de buren hiernaast een feestje (woon in een soort flat). Ze hadden zo nu en dan harde muziek opstaan en waren hard aan het praten en lachen. Ik had er geen probleem mee want het was niet constant en die kleine slaapt er heerlijk doorheen. Nou, om half 1 ging ik mijn pyama aan doen en slapen en opeens hoor ik de muziek flink harder gaan. Als reactie daarop begint er iemand te bonken. Ik denk 1 van de onderburen. Dus ik loop naar de badkamer om mijn vriend te zeggen wat er zojuist gebeurde. Vervolgens hoor ik iemand hard praten op het portiek dus ik ga kijken wie dat is en wat ze zeggen. Door het kijkgat van de deur weliswaar. En ik zag dus de buurmeid of de buurvrouw en die zei: en we gaan ff geen rekening met jou houden want je baby doet dat ook niet. Pardon? Ik was dus niet degene die zat te bonken! Beter nog; ik had geen problemen met hun feestje! Maar nu weet ik dus hoe de buuf echt over mij en Yelena denkt. Ik kan het toch ook niet helpen dat mijn baby huilt. Dat doen baby's nou eenmaal, duh! Ik denk dat dit komt doordat mijn vriend ooit eens heeft gezegd dat als ze een feestje hebben, ze dit even moet melden zodat wij het weten. Want de 1e nacht thuis met Yelena was echt een hel....omdat ze tot 3 uur in de nacht aan het feesten en muziek aan het draaien waren. Maar wij hebben nooit gezegd je mag niet feesten, vinden we de grootste onzin. Bovendien hebben wij hier ook feestjes gehad en zetten we ook wel eens een vrolijk muziekje ala Slayer/Slipknot/Metallica op. Wat moet ik hier nou mee? Was gister witheet, nu wel enigzins bedaard. Maar ik vraag me af of ik dit incident maar moet vergeten of er wat van moet zeggen. Want ik kan niet tegen de oneerlijkheid en het feit dat ze zo bevooroordeeld over me zijn. Of in ieder geval: 1 persoon is dat. Maarja ik ben dan zo onzeker dat ik niet aan durf te bellen Zo'n wereld van verschil ook want de moeder van die buuf woont hier helemaal beneden en die is zo lief om even 2 uurtjes op Yelena te passen volgende week omdat wij niet uitkwamen met oppas.
Vervelend is dat. Ik zou de buren even opbellen en eerlijk vertellen wat je hebt gehoord en hoe het is gegaan.
hoi hoi nou ik zou dus niet op gaan bellen als de buren vlak naast je wonen beetje raar om dan te bellen, ik zou er gewoon naar toe gaan en eerlijk vertellen dat jij niet degene was die aan het bonken was en dat je er helemaal geen problemen mee had eigenlijk zoals je het hier verteld denk dat het allemaal wel mee gaat vallen succes nathalie
Ik zou ook even heenlopen en zeggen zoals je het hier opgeschreven hebt.. dat jij niet degen was die aan het bonken was, maar dat je het wel vervelend vind dat zei jou daarvan beschuldigen.
Nee, opbellen zou denk ik ook verkeerd vallen. En ik vind het zo vreemd want toen er hier lekkage in de bergingen beneden was, hebben we gewoon heel goed gesproken met de buurman en gezamenlijk dat opgelost. Nou, dan zal ik wel moeten gaan....maar ik ga niet alleen hoor
Ik zou er ook even naar toe gaan. En dan idd even vertellen en uitleggen hoe het echt is gegaan. Zij hebben trouwens die opmerking misschien wel gemaakt, omdat ze aan het feesten waren en er dus waarschijnlijk wat drank in het spel is etc. Dan ben je ook wat emer een flap uit. Op deze manier kun je dingen dus beter uitspreken en rechttrekken. Succes iig!
Vervelende situatie. Denk dat het wel verstandig is om vandaag even aan te bellen en het één en ander uit te spreken. Ruzie met je buren wordt je ook niet vrolijker van.
Negeren...hooguit melden dat jij niet hebt gebonkt. Eigenlijk had je het op dat moment op moeten lossen, vind ik. Lekker laten gaan nu toch?
waarheid vertellen luisteren ze niet, politie bellen omdatr jij een kleine heb van net 3 maand, doen ze sneller iets, omdat velen daar wel moeder of vader zijn.