Hoi meiden, Wat motiveerd jullie bij het afvallen? Ik ben nu net 2 dagen ziek en hup mijn motivatie is benede pijl... Heb een schop onder mijn kont nodig.. wie komt mij schoppen
Dat vind ik wel knap inderdaad. Ik wil ook echt van mijn vetrol af ( en geloof mij er hangt wat aan ) Ik probeer het via gezond eten en bewegen maar valt niet mee. zeker als ik een baaldag heb zoals vandaag en gister... damn.. dan kan ik mijn eigen hondje wel opbakken... volgens mij ben ik dan net koekiemonster..
Heb jij geen oude foto van jezelf waarop je het gewicht had wat jij graag weer wilt bereiken? Plak die op de koelkast. Of juist een foto van zoals je eruit zag toen jij nog iets zwaarder was, om te motiveren dat jij niet meer dat gewicht wilt.
Zo dat ik me weer fitter voel en lekkerder in mijn vel zit. En ik sta nu op de wachtlijst voor een borstverkleining,en zou het jammer vinden als mijn borsten eindelijk kleiner zijn mijn buik dan uitpuilt
Haha dat is een goeie. Heb deze foto niet op mijn koelkast maar wel op het achtergrond van mijn pc. Ik zie die ook dagelijks moet ik zeggen. Vind het ook niet altijd makkelijk om te gaan sporten bijvoorbeeld...Doe het wel hoor
Mij motiveert het omdat ik last heb van mijn heupen en knieƫn bij overgewicht. Misschien eens onderzoeken wasrom je graag wilt afvallen?
Ik raak ook wel eens m'n motivatie even kwijt. Het helpt bij mij om mezelf gewoon echt een schop onder m'n kont te geven en mezelf te dwingen door te gaan. Na een paar dgn doorzetten is de motivatie meestal wel weer terug. Foto's maken is wel een goede trouwens, soms merk je zelf niet zoveel vooruitgang maar als je dan de foto's gaat bekijken zie je dat je wel degelijk afgevallen bent.
Schop Mijn motivatie is dat ik zelf lekkerder in mijn vel wil zitten en fit wil blijven om mijn zoon bij te houden
Vind het knap van jullie dames. Ik ben nu net 5 kg kwijt sinds mijn serieuze poging maar zie het nog niet aan mezelf.. das echt niet grappig!
Hier hetzelfde, ik ben nu 4 kilo kwijt als ik de weegschaal moet geloven, maar niemand die het ziet. Ik merk het dat mijn broeken iets losser zitten, maar verder. Vanaf waneer zagen mensen het bij jullie dat jullie waren afgevallen?
nee vier kilo zien mensen idd niet of je moet al graatmager zijn. maar heb je overgewicht zul je 4 kilo echt niet zien. bij mij zagen mensen het toen ik 10 kilo was afgevallen. en echt heel veel mensen bij 15 kilo. ik was ongeveer 20 kilo te zwaar