Ik kan er niet vanaf blijven .... Ik moet minstens een paar keer per week chocola hebben anders word ik sjaggie. En of het nou witte chocola is of melk...met of zonder noten...of met gepofte rijst, ik lust het allemaal. En als ik ongesteld word of in een dip zit dan is het nog erger Nog meer chocolade liefhebbers?
Voor mijn zwangerschap was ik een witte chocolade freak. Nu liever niet. Ik heb alleen zin in een witte boterham met chocovlokken. Maar idd, toen ik ongi moest worden, haalde ik ook altijd lekker een stuk chocola,
.... je vraagt om liefhebsters...hihi..dus eigenlijk mag ik niet reageren. Ik eet eigenlijk bijna nooit chocolade. Kan er niet warm of koud van worden. Ze zeggen dat het bij vrouwen hoort, maar wat ben ik dan ... Mirre
Hahahaha Mirre....ieder z'n meug zou ik zeggen! Het zit bij ons in de familie...mn moeder en mn zus hebben er ook last van....
Je hoort het zo vaak bij vrouwen..weer het bewijs dat ik anders dan anders ben .. Geen bonbons voor Mirre
Bij mij zijn het echt vlagen! Soms heb ik er maanden (okey, waarschijnlijk weken ) geen zin in en soms kan ik bij wijze van spreken om 10 uur 's avonds nog in de auto stappen om een reep te halen. Momenteel heb ik er ook weer veeeeel en vaaaaak zin in, maar probeer me een klein beetje in te houden
Hier meldt zich nog een enorme fan. Mijn vriend moest er pas, toen hij 's avonds laat uit de late dienst kwam, speciaal voor omrijden om chocola te kopen. De schat kwam thuis met 5 pakken ritter, 2 dubbelpack mars en een grote reep milka. En dat allemaal heb ik dan in 1 week op. Voorlopig moet ik me dus maar weer even beheersen
Ik had er altijd 1x in de maand ontzettende trek in . Nu dus minder. Maar ik kan er nog steeds wel van genieten hoor. Soms een stukje... Maar nu liggen er al weken 4 repen in de kast die we van vrienden gekregen hebben.... voordat ik zwanger was waren die dan echt allang verdwenen... en nu liggen ze er nog...
Mijn vriend heeft ook een enorme hekel aan een te dikke vriendin. Maar hij kent mijn hormonen op dit moment ook dus kiest hij eieren voor zijn geld! Volgend jaar kerst ben ik weer op gewicht.
Hmmmmm hou op over chocola Ben zelfs helemaal verzot op witte nu(waar ik nooit wat van moest hebben) Chocomel is ook zo heerlijk,alleen helaas word ik daar soms misselijk van. En Celebrations zijn ook zo lekker,en Brownies
Sinds ik zwanger ben eet ik chocola bij het leven. Maakt niet uit welke smaak, alles is goed. Boterhammen met chocovlokken (vooral de gemixte van De Ruyter), chocorepen, scholiertjes van Lu, chocladeletters van Sinterklaas, het gaat allemaal naar binnen! HAHA! Groetjes Suusje
Hier nog een giga grote choco fan! Ik kan geen dag zonder, echt geen dag..... Zelfs toen ik aan het lijnen was nam ik in ieder geval elke dag een cracker met hagelslag of vlokken Toen ik net zwanger was vond ik het ineens heeeeeel vies en heb ik weken geen chocolade gegeten. Gevolg: zwaar sjagie Inmiddels eet ik het weer gewoon elke dag hoor. Mijn favoriet is puur met hazelnoten. Zo lekker Diana