Ten einde raad. Wat moet ik doen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lievema, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievema

Lievema Lid

22 jan 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Lievema, 9 sep 2013
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
    Bedankt voor alle adviezen

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Pffff wat een rottige situatie...... Ik weet ff niet goed wat zeggen! Ik wens je in ieder geval veel sterkte!

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    phoe ik weet het niet
    Ik vind het wel jammer dat hij zo reageert hij moet toch dol graag bij de bevalling willen zijn en jou willen steunen?

heel veel sterkte met je beslissing!
    ik denk alleen wel dat als je beslist hem er niet bij te hebben dat je alleen maar een grotere afstand tussen jullie creeert

4. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel erg dat hij zo over je denkt!.. eigenlijk ook niet normaal je bent wel zijn vrouw!.. laat je niet gek maken en denk aan jezelf en de kleine.. sterkte!

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Jeej wat een klootzak om dat soort dingen te zeggen over jou en nog wel achter je rug om. Zou er wel voor nu klaar mee zijn als hij niet eens een fatsoenlijk gesprek hierover aan kan gaan. Als je hem niet had geconfronteerd had je niets geweten en laat hij je zo maar na een paar dagen achter. Alsof een vrouw van niet Turkse afkomst dat zou pikken, ik niet iig. Ben je niet bang dat hij straks je andere kindje meeneemt?
    Kan je er met eigen familie over praten?

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Dit is inderdaad een rotte sitiatie en weinig respect tegenover jou. Je moet zien waar jij je het beste bij voelt. Want stress tijdens de bevalling is niet goed. Andersom, is het voor hem misschien wel goed dat hij bij de bevalling is en gaat hij misschien weer even wat liever voor jou worden en terug meer betrokken. Ik wens jou heel veel sterkte in deze moeilijke situatie en heel veel succes met de bevalling en binnenkort lekker genieten van je kindje.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Het is ongetwijfeld erg sneu allemaal, maar ik heb er wel de pest aan wanneer iemand een OP weghaalt. Kan die niet teruggezet worden?

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik snap er ook niet veel van, maar ik wens je hoe dan ook sterkte.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd snap het niet...

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat zal wel niet... Ik vind dit ook irritant iig. ;)

11. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Misschien wilt ze voorkomen dat haar man het leest.
    In elk geval sterkte ts, maar ik zou me achter de oren gaan krabben en afvragen of ik wel bij zo iemand wil blijven die zo over me zou denken.

Deel Deze Pagina