hoi hoi, ik krijg morgen wat logees (honden).nu is mijn oude intex zwembad er niet meer.nu wil ik voor even een paar dagen een zwembad kopen nu zag ik deze wie kent deze.en wie weet hoeveel mensen er in gaan (ter vergelijking de honden zijn 30 tot 60 kilo.en wat zijn de binnen maten? http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... iew/720194
Die heb je op heel veel plaatsen te koop, als je even goed kijkt zelfs vaak voor 15 euro. Is een prima ding. Zou ook niet veel geld uitgeven als het maar voor honden is
Het is dus voor de honden? Dan zou ik niet zo'n zachte nemen, die is binnen no-time stuk (hier tenminste wel) Zo'n schelp achtig zwembadje werkte wel perfect!
ik leg er altijd een oud kleed in de binnenkant. ik had een intex die is 4 jaar mee gegaan voor de honden maar die is niet meer.ok dan dus het is wel een fijn zwembad ook om zelf in te zitten(is mischien wel lekker om er dan een bij te kopen voor ons zelf) een een compressor heb ik.
kheb zon bad gehad, heeft 3 zomers overleefd... paste precies een luchtbedje in en had dan nog ruimte om te dobberen hahahaha... buren vonden het wel raar, maar ik vond het wel lekker voor afkoeling. de randen zijn behoorlijk stevig.. dus als bodem bedekt is, dan is het best hondbestendig.. soms liepen mijn katten over de rand en er gebeurde nix. zoals anderen al vermelden.. ze zijn wel goedkoper te krijgen hoor.. maar of ze dan ook van dat dikke spul zijn?
Ik heb zo'n bad ik vind het ideaal en ga er nog 1 aanschaffen als reserve. Ik gebruik hem nu als buiten box. En het baby badje kan er met gemak in staan en kan ze lekker spatten. Hij is wel zacht weet niet of de bodem de nagels van de honden overleeft. Door het schuiven van het badje is de onderkant bij ons lek. Maar ja bij ons komt er dit jaar geen water in. Annemarie
als ik op de link klik kom ik niet bij dat zwembad? ben wel benieuwd welke het is, ben ook op zoek naar een wat grotere voor sascha waar ik ook bij in kan
als je bij intertoys.nl zwembad in tikt zie je het een recht hoekige. ik heb er een gehaal bij de blokker vandaag dit is van het zelfde merk alleen dan 2 bij 3 meter.deze was 25 euro.en is erg stevig ik heb hem al op geblazen vanavond het water er in!