haai ladys. wij willen heel graag een 2e kindje. nou proberen we al een tijd. nu heb ik deze maand ovu gebruikt en goed geklust zeg maar ik zit op 10 dpo vandaag. heb al sinds maandag wat pijnlijke borsten...maar dit kan ook bij een menstruatie horen. menstruatie klachten. maar nu komt het.... ik heb vandaag.en gister soort van slijmverlies wat k noooit eerder heb gehad. soort.wit draderig slijm (lijkt beetje op sperma maar dat is het niet) sorry voor de details. verder is me afscheiding niet anders als normaal. herkend iemand dit?? hoop op een wonder. test vanmorgen gedaan negatief, maar jah 10 dpo dus had ook zkr geen.pos verwacht
Bij de zwangerschap van mijn zoon had ik ook dat slijm voor de positieve test. Maar afgelopen ronde ook slijm en gewoon menstruatie....... Ik duim voor je!
Ik had ook echt hele aparte afscheiding. Het leek net vasaline maar dan wit van kleur. Heel apart. Nooit eerder gehad en 1 dag voor nod positief getest.
ik hoop het zo. moet vandaag ongi worden maar nog niks. had wel 1 sliertje weer met wat bruiverlies. dus denk toch dat ik in de loop vd nacht ongi ga worden.