vanmiddag mijn 1e echo... een nekplooimeting.. best wel spannend en eigenlijk ook wel een beetje eng. 8) ik heb zelfs het hartje nog niet gehoord! mijn kindertjes gaan ook mee en hebben er heel veel zin in. nu hopen dat alles wel goed is..... om kwart voor 4 moet ik er zijn en jullie horen nog wel hoe het was. als het allemaal goed is hoop ik wel een paar foto's mee te krijgen hoor!
ben ik weer.... het leeft niet meer... had nu 13 week moeten zijn is al een paar week afgestorven.... ik werd wel dikker enzo..snap er niets van
Getver.. dit zijn de dingen die ik juist niet graag wil lezen.. Maar helaas gebeuren ze wel. Ben zelf ook zo bang... Wordt wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt.. Het is niet altijd rozengeur en manenschijn. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk, ook voor je andere kinderen die je het moet uitleggen. Nogmaals heel veel sterkte.
lieve moniek, dat zal wel een klap in je gezicht geweest zijn ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen in deze en de komende tijd, sterkte! flyke